Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 033   projektov
0 nových

Inovácia produktu Fotopasca

«»
Prípona
.doc
Typ
projekt
Stiahnuté
16 x
Veľkosť
1,7 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
37867
Posledná úprava
13.11.2011
Zobrazené
1 423 x
Autor:
tom19871
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Náš šesťčlenný tím sa rozhodol inovovať trocha netradičný produkt s názvom fotpasca. Fotopasca je zariadenie, ktoré na základe pohybu začne robiť fotografie alebo krátke videozáznamy. O tomto produkte sme sa dozvedeli prvý krát z letákov, ktoré sme našli na nástenke na internáte. Keďže sme tento produkt všetci už spoznali, rozhodli sme sa, že by bolo zaujímavé ho inovovať.
Rozhodli sme sa pre inovovanie fotopasce, zariadenia, ktoré na základe pohybu zachytáva fotky alebo videá. Túto fotopascu na danom trhu s poľovníckymi potrebami a doplnkami ponúka firma IBO s.r.o. so sídlom v Trenčíne. Využili sme jej produkt v našej práci, podľa predpísaných postupov sme vybrali inovácie dvoch typov. Po prvé sa jednalo o vábidlo- vábničku na zver. Pre projekt sme si určili ako termín ukončenia 15. apríl 2011. Cieľovou skupinou boli poľovníci a trh s poľovníckymi potrebami a doplnkami. Ďalej sme sa rozhodli pre využitie dvoch odborných pracovníkov, vlastného kapitálu, využitie vlastných priestorov, určili sme základné body pre podporu predaja a konečnom dôsledku počet kusov inovovaného produktu.

Kľúčové slová:

fotopasca

projekt

inovácia



Obsah:
  • Zoznam tabuliek
    Zoznam obrázkov
    Úvod
    1. Metóda 635
    2. Charakteristika podniku a produktu
    3. Definovanie projektu
    3.1 Definovanie problému
    3.2 Termín ukončenia projektu
    3.3 Ciele podniku
    3.4 Rozsah, obmedzenia, stratégia
    3.5 Kritéria pre hodnotenie úspešnosti
    3.6 Predbežný odhad zdrojov potrebných pre realizáciu projektu
    3.7 Identifikácia rizík a možnosti ich eliminácie
    4. Plánovanie projektu
    4.1 Analýza
    4.2 Príprava a tvorba inovácie
    4.3 Realizačná fáza
    5. Ukončenie projektu
    5.1 Otázky na záver
    5.2 Marketingová stratégia
    5.3 Marketingový mix
    5.4 Metóda semaforu
    5.5 Stupeň inovácie - Valentovo inovačné spektrum
    Záver