Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 033   projektov
0 nových

Teória marketingovej komunikácie

«»
Prípona
.doc
Typ
prednášky
Stiahnuté
11 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
12988
Posledná úprava
18.09.2020
Zobrazené
1 780 x
Autor:
barborisko
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Marketingová komunikácia sa začala objavovať v predajnej a naplno sa rozvinula v marketingovej koncepcii.
Marketingová komunikácia:
- reklama,
- podpora predaja,
- vzťahy k verejnosti - PR,
- osobný predaj,
- priamy marketing - DM (direct marketing).

Všeobecný model komunikácie - odosielateľ správy vs prijímateľ, správa, médiá, komunikačný kanál, spätná väzba, šum, kódovanie a dekódovanie:
- spoločná je komunikačná správa,
- kódovanie - prepis správy na čitateľné znaky pre príjemcu - skrátka povedať to tak, aby to príjemca pochopil (je to závislé od prijímateľa - publika),
- dekódovanie - prepis správy na strane príjemcu na jemu čitateľné znaky,
- šum - akýkoľvek podnet, ktorý akýmkoľvek spôsobom negatívne vplýva na pochopenie správy.
...

Kľúčové slová:

marketing

komunikácia

marketingová komunikácia

model komunikácie

reklama

podpora predaja

spoločenská komunikácia

trhová komunikácia

marketér



Obsah:
  • Marketingová komunikácia
    Všeobecný model komunikácie
    Všeobecná podstata MK
    Východisko každej systémovej komunikácie = stanovenie vstupných cieľov
    Rozdiely pri rozlišovaní spoločenskej a trhovej komunikácie
    Rozdiely pri rozlišovaní trhovej a marketingovej komunikácie
    Hierarchia komunikácie
    Rozdelenie MK - jej klasifikácia
    Úlohy MK
    Marketér a MK