Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 034   projektov
0 nových

Organizácie cestovného ruchu (cestovný ruch, vyhláška, rozdelenie, ubytovacie služby, služby CK)

«»
Prípona
.zip
Typ
prednášky
Stiahnuté
3 x
Veľkosť
0,2 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
40602
Posledná úprava
02.12.2012
Zobrazené
1 323 x
Autor:
krizanova.nina
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Animačné služby
Animácia = anima (duša), oživenie, rozveselenie, zabávanie, povzbudzovanie, aktívne využívanie VČ !!
Animačné aktivity
- vychádzajú z motívov účasti na CR s cieľom uspokojiť potreby, napr. pohybu a športu, spoločenskej komunikácie a zábavy, tvorivej sebarealizácie, ďalšieho vzdelávania, poznávania a objavovania, odpočinku
Animácia = stimulovanie tela a mysle a účasti na spoločenskom podujatí
1) primárna – personálna animácia, stimuly prichádzajúce od animátorov
2) sekundárna – stimuly z tlače a iných médií
Animáciu využívajú ubytovacie zariadenia a strediská CR. Je alternatívou počas nepriaznivého počasia.
...

Kongresové služby
Kongresový cestovný ruch
• organizovanie kongresov, konferencií, sympózií, seminárov, výstav a veľtrhov.
• zahŕňa aj incentívny cestovný ruch a služobné cesty.
• plní vedecko-informačnú funkciu CR – umožňuje výmenu skúseností, získavanie poznatkov a informácií, nadväzovanie pracovných kontaktov a odbornej spolupráce.
• má sezónny charakter – 52 % svet. kongresov sa organizuje v mesiacoch máj a jún, september a október.

Klasifikácia kongresových podujatí
• Congresus (lat.) = spoločné stretnutie,
• Kongres = podujatie osobitného, medzinárodného významu, počet účastníkov 300, rokovanie sa uskutočňuje v pléne. Výsledky rokovania majú teoretický, vedecký, praktický, politický a spoločenský význam.
• Konferencia = podujatie s domácou príp. medzinárodnou účasťou, výsledky rokovania sú obsiahnuté v záveroch, protokole alebo uznesení. Po ich podpísaní sú pre účastníkov podujatia záväzné. Počet účastníkov do 300.
...

Organizácia služieb CR
Služby, služby v CR
Vymedzenie služieb
Z pohľadu z marketingovej teórie
- činnosť, ktorú môže jedna strana ponúknuť druhej
- je nehmatateľná
- neutvára nadobudnutie vlastníctva
- jej realizácia môže ale nemusí byť spojená s fyzickým výrobkom

Z pohľadu ekonomickej teórie
- každý výkon, po ktorom je dopyt a ktorého cena je stanovená na príslušnom trhu
- nehmotný statok
- k ich spotrebe dochádza v okamihu výroby
- sú neprenosné (službu nemožno nakúpiť a znova predať)
...

Kľúčové slová:

organizácie služieb

CR

ubytovacie služby

prednášky

itinerár



Obsah:
  • Animačné služby.docx
    Kongresové služby.rtf
    Kúpeľný CR.docx
    Organizácia služieb CR.doc
    OSCR tah..docx
    otázky na predtermín.docx
    Poistenie v CR(1).docx
    Služby CK.docx
    Sprievodcovské služby.rtf
    Stravovacie služby.docx
    ubytovacie_sluzby.rtf
    Zmenárenské služby.docx