Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 033   projektov
0 nových

Nové trendy v produktových stratégiách

«»
Prípona
.docx
Typ
prednášky
Stiahnuté
1 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
45830
Posledná úprava
27.04.2015
Zobrazené
698 x
Autor:
Nataly000000
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Ciele prednášky
- objasniť úlohu inovácie v produktovej stratégii podniku,
- vysvetliť orientáciu produktových stratégií podnikov v súčasnosti
- vymedziť základné rozhodnutia v procese tvorby produktovej stratégie nového tisícročia

Produktová stratégia
- Dnešný trh ponúka množstvo produktov určených pre rôzne oblasti života a spotreby.
- Produktová stratégia predstavuje spôsob koordinácie rozhodnutí, ktoré sa týkajú predovšetkým vlastností produktu, kvality, vyhotovenia, dizajnu, značky, obalu, etikety a služieb podporujúcich produkt.
- Produktová stratégia sa v súčasnosti zameriava predovšetkým na tvorbu imidžu ako na samotnú úžitkovú hodnotu produktov.
- V oblasti produktovej politiky sa v súčasnom trhovom prostredí na budovaní pozitívneho imidžu podieľa najmä inovačná a značková politika.

Kľúčové slová:

strategický marketing

nové trendy

lovemarks

produktová stratégia

inovácia



Obsah:
  • Ciele prednášky
    Produktová stratégia
    Akú úlohu má inovácia v marketingu?
    Akú úlohu má inovácia v marketingu?
    Inovácia obalov
    Aký význam má značka v produktovej stratégii podnikov?
    Postavenie značky v produktovej stratégii
    Hodnoty, ktoré ponúka značka
    Hodnota značky
    Znalosť mena značky
    Vnímaná kvalita
    Vernosť značke
    Asociácie spojené so značkou
    Znaky najhodnotnejších značiek
    Základné rozhodnutia v procese budovania značky
    Výber značkového mena
    Budovanie pozitívnych asociácií - tvorba identity značky
    Budovanie pozitívnych asociácií - tvorba identity značky
    Budovanie pozitívnych asociácií - tvorba identity značky
    Rozhodovanie o stratégii riadenia značky
    Stratégia poziciovania (umiestňovania) značky
    Rebranding značky
    Lovemarks ako nový koncept budovania značky