Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 032   projektov
0 nových

Marketingový informačný systém

«»
Prípona
.doc
Typ
prednášky
Stiahnuté
24 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
9335
Posledná úprava
16.07.2018
Zobrazené
1 200 x
Autor:
katerina555
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Základom kvalifikovaného rozhodovania a riadenia je dostatok informácii - to znamená ich zabezpečenie, spracovanie, využitie a uchovanie. Tieto inf. musia byť zaistené v optimálnom množstve, čase a kvalite. Preto je nutné v podniku od samotného začiatku sledovať správne koncipovaný systém informácii.
Informačné zaistenie je záležitosť zložitá a náročná, a to ako na financie tak aj na schopnosti a kvalifikáciu pracovníkov, ktorý sa informáciami zaoberajú.
Každý marketér potrebuje informácie. Údaje potrebuje najmä o:
1. Zákazníkoch (zisťovať ich potreby a analyzovať ich)
2. Konkurentoch (či je lepší, ceny, kvalita, atď.)
3. Trhu (kompletného/regionálneho) - dôležitá je najmä demografia a jej ekonomické nadväznosti (kúpna sila)

Kľúčové slová:

informačný systém

informácie

informačné toky

marketing

podnik



Obsah:
  • Marketingový informačný systém
    Druhy informácií
    Vytvorenie informácií
    Zdroje informácií
    Informačné toky podniku: