Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 035   projektov
0 nových

Marketing

«»
Prípona
.rar
Typ
prednášky
Stiahnuté
2 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
21398
Posledná úprava
25.03.2009
Zobrazené
1 378 x
Autor:
donkofola
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Marketingovy informacny system (MIS) tvoria ludia, zariadenia a procedury na zber, triedenie, analyzu, interpretaciu a distribuciu vcasnych a presnych informacii pre marketingove rozhodovanie.

MIS by mal v zasade obsiahnut:
1. Informacny system (IS) marketingoveho vyzkumu
2. IS planovania produkcie
3. IS vyvoja (navrhovania) noveho produktu
4. cenovy IS
5. IS pre prognozovanie a planovanie predaja
6. distribucny IS
7. IS pre reklamu a marketingovu komunikaciu
8. IS sluzieb
9. IS pre kontrolu marketingovych nakladov

Poslanim marketingoveho IS je integrovat informacie dolezite pre marketingovych pracovnikov a poskytovatich v pouzitelnej forme.

Informacne zdroje marketingoveho IS:
1. Interné zdroje informácií – udaje, ktore vznikli a uchovavaju sa v ramci firmy - firma má množstvo zdrojov, ktoré môže zanalyzovať, databáz kupujúcich, konkurentov, predávajúcich, a i; treba selektovať informácie, t.j. každému dať len tie, ktoré potrebuje a treba rozhodnúť kde sa budú zhromažďovať

Kľúčové slová:

Marketing

produkt

Sementácia trhu

distribúcia

Medzinarodný marketing