Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 033   projektov
0 nových

Imidž v psychológii v obchode

«»
Prípona
.doc
Typ
prednášky
Stiahnuté
6 x
Veľkosť
1,0 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
6115
Posledná úprava
14.08.2017
Zobrazené
1 612 x
Autor:
iviiit
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
V krátkom slovníku slovenského jazyka je slovo imidž vysvetlené ako vonkajšie pôsobenie, vzhľad, celkový dojem alebo dobré meno. V anglickom výkladovom slovníku sa zasa toto z anglického jazyka pochádzajúce slovo vysvetľuje ako podoba, odraz, predstava alebo obraz v zmysle všeobecného názoru na nejakú osobu, či spoločenský jav. Anglický pojem image je odvodený z latinského výrazu imago, čo znamená „ predstavu lebo obraz o veci, objekte alebo osobe“. V súvislosti s jeho využitím v marketingu nejde o filozofický alebo literárny prístup k tomuto pojmu, ale ide skôr o empirický termín sociálnej a trhovej psychológie, ktorý má merateľné dimenzie.

Kľúčové slová:

rozviazanie pracovného pomeru

public relations

reklama

správanie spotrebiteľa

Durkheim

psychológia v obchode

etika v podnikaní



Zdroje:
  • Szarková ,M., Psychológia pre manažérsku prax, BA, Kart Print 1988
  • Andrlová, M., Dobrý den...průvodce pro domov a společnost, str.55, Nadas ABCH, s.r.o
  • Smejkal,Vl., Bachrachová, H.Lexikon spoločenského chování, str.156, Grada Publishing, Praha 2002
  • Jiří Brabec, 33 základních dovedností pro obchodní jednaní, str.24, Computer Press, Brno 2003