Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 033   projektov
0 nových

Marketingová stratégia firmy ELIA s.r.o.

«»
Prípona
.doc
Typ
ekonomický plán
Stiahnuté
56 x
Veľkosť
0,2 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
13898
Posledná úprava
22.09.2021
Zobrazené
1 928 x
Autor:
donamika
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
1. Profil podniku

Spoločnosť ELIA s.r.o. je slovenská firma, ktorá bola založená v septembri 1998. Jej hlavnú náplň tvorí navrhovanie a šitie rôzneho typu odevov pre firmy a veľkoodberateľov. Zameriava sa na trh nie len na Slovensku, ale aj v krajinách východnej a západnej Európy.

Dlhodobá spolupráca vyvrcholila spojením v novembri 2002 so spoločnosťou TEXMAT s.r.o. a tým si zabezpečila tiež výrobu vlastných textilných materiálov, ich výskum a vývoj v certifikovaných textilných laboratóriách. Výrobné priestory sa nachádzajú v Ľuboticiach, neďaleko mesta Prešov, kde zamestnáva vyše 300 zamestnancov.

Významným partnerom ELIE s.r.o. je známa slovenská firma Drobprip s.r.o., ktorá už dlhodobo dodáva podniku drobnú textilnú prípravu ako sú nite, gombíky, zipsy...

Medzi pravidelnú klientelu patria rôzne organizácie na Slovensku a v iných krajinách Európy ako je policajný zbor, armáda..., a tiež aj známe firmy ako McDonald, ktorým podľa ich stanovených kritérií navrhne a následne ušije odev.

Dlhodobé smerovanie firmy ku kvalite bolo potvrdené v roku 2004 zavedením systému manažérstva kvality podľa normy STN EN ISO 9001:2001 / EN ISO 9001:2000 a úspešným zavŕšením certifikačného procesu certifikačným orgánom manažérskych systémov ISO 9001 Perfect Quality Mark.

V odevnom priemysle je veľa podnikov podobného charakteru, ale náš podnik vie zabezpečiť nižšie ceny pri vysokej certifikovanej kvalite, pružné reagovanie na želania zákazníka, rýchle vyhotovenie a dodávku tovaru priamo k odberateľovi. Keďže v dnešnej dobe je dôraz na odev čoraz väčší, preto sa snažíme každému dodať oživenie a podčiarknuť aj na také samozrejme veci ako je oblečenie.
...

Kľúčové slová:

podnik

spoločnosť

podnikanie

manažér

kvalita

manažér kvality

SWOT

analýza SWOT

marketing

marketingový plán

reklama

konkurencia

cena

cenová politka

klient

zákazník



Obsah:
  • 1.Profil podniku -3-
    2.Vízia podniku -3-
    3.Analýza SWOT -4-
    4.Cieľ podniku -5-
    5.Marketingový plán -5-
    5.1 Umiestnenie podniku -5-
    5.2 Konkurencia -6-
    5.3 Organizácia spoločnosti -6-
    5.4 Cenová politika -7-
    5.5 Reklama -7-

Zdroje:
  • vzorový príklad
  • prednášky
  • poznámky