Popis:
		Každej banke záleží na tom, aby sa vryla do povedomia verejnosti, a to v čo najširšom okruhu jej pôsobnosti. Tomuto účelu slúži marketingová komunikácia. Komunikovať
v marketingovej filozofii znamená na jednej strane informovať, oboznamovať s produktmi 
a službami, vysvetľovať ich vlastnosti a použitie, vyzdvihnúť ich úžitok, kvalitu, hodnotu 
a prospešnosť, a na druhej strane zostať otvorený a nebrániť sa informáciam prichádzajúcim z externého prostredia, vedieť aj počúvať, prijímať podnety a reagovať na požiadavky klientov. Je samozrejme, že tak ako sa rozširuje sortiment bankových produktov, vznikajú nové a nové trhy, a tak musí komunikácia nachádzať nové a nové prostriedky. 
Už nepostačujú vnútorná a vonkajšia architektúra, jednoduché nápisy na označenie inštitúcie, logotypy a podobne, ktoré sú síce nadalej nenahraditeľné v danom mieste pôsobenia, avšak na inom mieste alebo v inom časovom úseku strácajú akýkoľvek efekt. Hľadajú sa prostriedky, ktoré by upútali klientov. Tak, ako vznikajú nové bankové produkty rovnakého druhu, tak vzniká konkurencia, ktorá vyžaduje od seba odlišovať jeden konkrétny produkt od druhého a zvýrazniť vlastnosti bankovej inštitúcie, ktorá ponúka uvedené produkty. To si vyžaduje nové formy komunikácie.
		
        
    
    Kľúčové slová:
		
		  		  bankový marketing
		  		  mentálny aspekt
		  		  identita banky
		  		  marketing
		  		  komunikácia
		  		
		
				
		
		Obsah:
		
				- Marketingová komunikácia banky - I. časť 
 Stratégia komunikácie
 Integrácia komunikácie s marketingovou politikou
 Jasný charakter stratégie komunikácie
 Komunikácia a trhová pozícia
 Identita banky
 Materiálny aspekt
 Aspekt charakteru banky
 Aspekt imidžu klienta
 Mentálny aspekt
 Aspekt dvojstranného vzťahu
 Kultúrny aspekt
 Marketingová komunikácia
 II. časť
 Realizácia marketingovej komunikácie
 Integrácia personálu do vybranej politiky komunikácie
 Kontrola návratnosti prostriedkov vynaložených na komunikáciu
 Možnosti rozširovania komunikácie
 Záver
 Bank.sektor na Slovensku
 Pohľad do slovenského bankového sektoru
 1. Firemná kultúra
 2. Pozície v bankách na Slovensku
 3. Pracovné podmienky v bankách
 4. Čo mi to dá z pohľadu budúcej kariéry
Zdroje: