Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 034   projektov
0 nových

špecifické problémy marketingu v oblasti liekov

«»
Prípona
.doc
Typ
bakalárska práca
Stiahnuté
15 x
Veľkosť
0,3 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
19331
Posledná úprava
06.02.2009
Zobrazené
2 381 x
Autor:
genius
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
ÚVOD


Trh s liekmi sa v podmienkach Slovenskej republiky vyznačuje vysokým stupňom liberalizácie, tento stav vytvára podmienky pre využitie prvkov marketingového manažmentu. Z toho dôvodu je cieľom predkladanej seminárnej práce analyzovať podmienky fungovania distribučných firiem na trhu liekov, zhodnotiť marketingové aktivity v tejto oblasti, ako aj poukázať na špecifické nedostatky a navrhnúť nové možnosti zefektívnenia marketingového manažmentu v oblasti liekov.
V prvej kapitole sa zaoberáme definovaním všeobecných pojmov marketingového manažmentu. Konštatujeme, že marketing v oblasti liekov pozostáva z niekoľkých na seba nadväzujúcich etáp, začínajúc tvorbou marketingovej koncepcie, cez analýzu vnútorného a vonkajšieho prostredia, na ktorú nadväzuje vytváranie stratégie a s ňou súvisiace

Kľúčové slová:

SOCIÁLNA FARMÁCIA

lieky