Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 033   projektov
0 nových

Mikroprostredie - analýza

«»
Prípona
.doc
Typ
analýza
Stiahnuté
5 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
4677
Posledná úprava
01.10.2017
Zobrazené
1 561 x
Autor:
melissska
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Marketing je univerzálna spojka podniku, ktorá ovplyvňuje všetky jeho sily, aby sa mohli myšlienky prenášať do výrobku a výrobok do predaja. Marketingová filozofia reprezentuje zámer, ako chce podnik svoje poslanie v spoločnosti zabezpečovať, aké miesto zamýšľa zastávať, akými aktivitami chce uspokojovať potreby a požiadavky zákazníka a akými cestami sa chystá zabezpečiť svoj vlastný rozvoj.
Ak chce podnik svoje ciele uskutočniť, musí vstúpiť do kontaktu s množstvom iných subjektov. Subjekty tvoria jeho mikroprostredie a makroprostredie, v ktorom podnik funguje a ktoré ho ovplyvňuje.

Kľúčové slová:

mikroprostredie

podnik

ekonomika

dodávatelia

reštaurácia

konkurencia



Obsah:
  • Mikroprostredie podniku
    1.1 Interné mikroprostredie
    Analýza interného prostredia podniku
    Organizačná štruktúra:
    Ekonomická situácia podniku:
    Vybavenosť technikou a technológiou:
    1.2 Externé mikroprostredie
    Konkurencia:
    Medzi najväčších konkurentov považujeme:
    Reštaurácia koliba
    Hotel boboty
    Dodávatelia:
    Marketingoví sprostredkovatelia:
    VErejnosť: