Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 033   projektov
0 nových

Vnútorný obchod

«»
Prípona
.doc
Typ
vypracované otázky
Stiahnuté
2 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
24930
Posledná úprava
01.06.2009
Zobrazené
784 x
Autor:
myrayqa
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Marketing- nie je to predaj- vyskytuje sa pred predajom aj po predaji. Východisko marketingu je trh.
Trh – je miesto , kde sa stretávajú predávajúci a kupujúci.
Marketing–
súhrn činností, kt. majú zabezpečiť, aby sa dostal správny výrobok k správnemu spotrebiteľovi v správnom čase na správne miesto v správnej kvalite a za správnu cenu.
Spoločenský a riadiací proces, v ktorom jednotlivci a skupiny získavajú prostredníctvom tvorby a výmeny produktov a hodnôt to, čo chcú a potrebujú.

Marketing má tieto fázy :
1. Koncepčná – Je to fáza formovania v marketingovej filozofie, kt. vymedzuje sféry pod. záujmu a vytyčuje sumy na vyhľadávanie obch. príležitostí.
2. Analytická– analyzujú sa vybrané nápady z rôznych hľadísk s dôrazom na silné a slabé stránky
3. Realizačná fáza– Jej priebeh sa riadi marketingovou stratégiou, definujú sa strategické nástroje.
Nástroje:
Nástroje, kt. sa používajú na zhmnotnenie výrobku-obal, dizajn
Nástroje, kt. podporujú uvedenie na trh- cena, reklama, distribúcia

4. Fáza spätnej väzby- Podáva informácie o úspešnosti použitia jednotlivých
nástrojov.

Kľúčové slová:

vnútorný obchod

marketingový mix

trh

cena

produkt

propagácia

distribúcia

obchod

obchodný podnik