Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 032   projektov
0 nových

Ľudský faktor v letectve

«»
Prípona
.doc
Typ
testy
Stiahnuté
14 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
10914
Posledná úprava
19.06.2019
Zobrazené
2 475 x
Autor:
zuzu275
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
1. Ľudský faktor môžeme chápať ako:
c) súčasť profesnej vyspelosti každého pracovníka, založenej na pochopeniu fyzických, psychických a spoločenských faktorov, tvoriacej základ bezpečnostnej kultúry v letectve.

2. Technická konferencia medzinárodnej asociácie leteckých dopravcov (IATA) sa uskutočnila:
a) v roku 1975 v Istanbule

3. Blok S-Software v modelu SHEL zahŕňa:
a) celú oblasť zákonov, vyhlášok, predpisov, nariadení, smerníc a pokynov, diagnostických schém, modelov, diagramov a ďalších regulačných nástrojov

4. Základné rozhranie modelu SHEL Liveware - Environment rieši
b) oblasť efektívnej komunikácie medzi človekom a okolitým prostredím

5. Atmosféra sa skladá:
c) 78% dusíka, 21% kyslíka, 1% vzácne plyny

Kľúčové slová:

letectvo

ľudský faktor

atmosféra

SHEL Liveware - Environment

rezistencia

stres

strach

environmentálne stresory

motivácia

frustrácia

Charlesov fyzikálny zákon o plynoch



Obsah:
  • 1. Ľudský faktor môžeme chápať ako
    2. Technická konferencia medzinárodnej asociácie leteckých dopravcov (IATA) sa uskutočnila
    3. Blok S-Software v modelu SHEL zahŕňa
    4. Základné rozhranie modelu SHEL Liveware - Environment rieši
    5. Atmosféra sa skladá
    6. Charlesov fyzikálny zákon o plynoch hovorí
    7. Nedostatok kyslíka v tkanivách nazývame
    8. Dôsledkom kladných násobkov preťaženia dochádza k odplaveniu krvi z hornej polovice tela a hlavy do dolnej polovice, čo môže spôsobiť
    9. Organizmus človeka znesie na krátku dobu v smere hrudník - chrbát bez následku poškodenia organizmu preťaženie
    10. V kľudovom stave je oko zaostrené na bod, ktorý leží u zdravého človeka v nekonečne hoci pre optickú sústavu oka toto nekonečno je už vo vzdialenosti 6 m. Tomuto bodu hovoríme
    ...
    36. Poplachová reakcia ako odpoveď organizmu na stres
    37. Environmentálne stresory (fyzické)
    38. Strach
    39. Vplyvy fyziologických a psychologických stresorov sú
    40. Závislosť medzi výkonnosťou a emocionalitou môžeme vyjadriť takto
    41. Výkonnosť pilota môžeme definovať ako
    42. Individuálna zodpovednosť je významnou črtou
    43. Proces ľudského správania, ktoré je vedome, či nevedome zamerané na dosahovanie individuálnych alebo spoločenský dôležitých cieľov nazývame
    44. Zdrojmi motivácie a motivačnými vlastnosťami osobnosti sú taktiež
    45. Vnútorná tendencia reagovať útočným spôsobom proti zdroji frustrácie nazývame
    46. Rezistencia ako odpoveď organizmu na stres