Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 033   projektov
0 nových

Vypracované otázky z predmetu Verejná správa

«»
Prípona
.doc
Typ
štátnicové otázky
Stiahnuté
15 x
Veľkosť
0,4 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
9765
Posledná úprava
19.09.2018
Zobrazené
3 056 x
Autor:
mabony
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
1. PLÁNOVANIE V MARKETINGU ÚZEMIA. FÁZA KONCEPČNÁ.
Plánovanie v marketingu územia nám umožňuje lepšie reagovanie na zmeny na trhoch.
Cieľom marketingového plánovania je rozhodnutie o voľbe a pokrytí trhu, stanovenie správania voči subjektom na trhu a určenie vhodných marketingových nástrojov.
Marketingový proces má päť fáz:
1. koncepčná fáza
2. fáza analýzy
3. fáza stratégie
4. fáza realizácie
5. fáza kontroly
+ pozri graf Marketingový proces!!!

Koncepčná fáza - stanovuje hodnoty a najvyššie ciele rozvoja územia s dlhodobým efektom. Zahrňuje formulovanie:

a/ Filozofie - zahŕňa základné postoje, presvedčenia, hodnoty, ktoré dlhodobo ovplyvňujú myslenie a konanie rozhodujúcich subjektov územia. Filozofia územia zodpovedá politike daného územia. Na základe poznania a uvedomenia si filozofie je možné formulovať víziu.

Kľúčové slová:

plánovanie

segmentácia trhu

dostupnosť územia

komunikačná stratégia

verejné služby



Obsah:
  • 1. Plánovanie v marketingu územia. fáza koncepčná.
    2. Fáza analýzy. marketingový výskum - príprava, metódy vyhodnotenia swot analýzy.
    3. Marketingový výskum a prieskumy verejnej mienky - formy, metódy a nástroje, výber respondentov, tvorba dotazníka, efektívnosť jednotlivých foriem.
    4. Segmentácia trhu, tvorba pozície územia, stratégia trhovej pozície.
    5. Fáza tvorby stratégie, kritéria a faktory ovplyvňujúce výber stratégie. typy a zameranie marketingových stratégií.
    6. Konkurencia a konkurenčné stratégie.
    7. Produkt územie a tvorba produktovej stratégie. životný cyklus územie. špecifiká územia ako produktu.
    8. Cena územia a cenové stratégie.
    9. Dostupnosť územia a stratégia dostupnosti územia
    10. Marketingová komunikačná stratégia, nástroje marketingovej komunikácie. imidž územia. podujatia - event marketing. systém jednotnej identity.
    11. Postavenie ľudského činiteľa v marketingu územia a zameranie marketingovej stratégie pre človeka ako nástroj marketingového mixu.
    VErejné obstarávanie. princípy verejného obstarávania. postupy vo. súťažné podklady.
    Endogénna regionálna politika. konkurencieschopnosť územia, inovácie a klastre v rozvoji území.
    Spolupráca subjektov ako základný faktor rozvoja území. partnerstvo. skupinové rozhodovanie.
    Zabezpečenie verejných prác a služieb. miestne verejné služby. tendencie vývoja verejných služieb. kompetencie územných samospráv pri zabezpečovaní verejných služieb.