Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 033   projektov
0 nových

Skriptá od Philipa Kotlera - Marketing

«»
Prípona
.rar
Typ
skriptá
Stiahnuté
12 x
Veľkosť
19,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
3868
Posledná úprava
14.06.2017
Zobrazené
2 342 x
Autor:
Morgi_001
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Už desaťročia nezažilo svetové hospodárstvo také prevratné zmeny, aké priniesol rozpad politického systému bývalého socialistického spoločenstva. Filozofia ekonomických zmien v tejto časti sveta predpokladá urýchlený prechod na trhový mechanizmus, ovplyvňujúci v rozhodujúcej miere všetky zložky života spoločnosti.

Základným atribútom trhovo-orientovanej ekonomiky a vyjadrením jej reality je súbor činností, známy v medzinárodnej terminológií pod názvom marketing. Jeho súčasná forma reprezentuje najmodernejší spôsob podnikateľského myslenia a konania.

Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave pri príprave kvalitatívne novej stratégie výchovy študentov našich ekonomických vysokých škôl si bola vedomá toho, že ak majú jej budúci absolventi získať vysokú kvalifikáciu, praktické schopnosti a profesijné návyky s cieľom úspešne pôsobiť v trhovom konkurenčnom prostredí, je nevyhnutné začať odbornú prípravu štúdiom všeobecne uznávanej odbornej literatúry.
Predpokladáme, že preklad publikácie renomovaných amerických autorov Philipa Kotlera a Garyho Armstronga "Úvod do marketingu" bude takúto funkciu plniť. Odstráni tým akútny nedostatok odbornej literatúry z oblasti marketingu, ktorý v súčasnosti pociťuje vysoká škola i hospodárska prax. Zároveň by sa táto publikácia v širšom kontexte mala stať východiskom pre obnovenie pôsobenia slovenskej školy marketingu, nadväzujúcej na temer polstoročie prerušené tradície, ktoré v tejto oblasti šírili učitelia bývalej Vysokej školy obchodnej v Bratislave.

Kľúčové slová:

marketing

manažment

spokojnosť spotrebiteľov

podnikateľské portfólia

marketingové plánovanie



Obsah:
  • 1. Spoločenské základy marketingu:
    2. Marketing a jeho úloha v rozvoji podniku
    3. Marketingové plánovanie 38
    4. Marketingový výskum a informačné systémy 65
    5. Marketingové prostredie 88
    6. Spotrebiteľské trhy a nákupné správanie spotrebiteľa
    7. Trhy organizácií a nákupné správanie organizácií 133
    8. Segmentácia trhu, výber cieľových skupín a tvorba trhovej pozície 154
    9. Navrhovanie produktov: Produkty, značky, balenie a služby
    10. Vývoj nových výrobkov a stratégie životného cyklu výrobku 190
    11. Stanovovanie cien produktov: Cenové úvahy a prístupy 206
    12. Tvorba cien produktov: Cenové stratégie 223
    13. Distribučné kanály a fyzická distribúcia 237
    14. Maloobchod a velkoobchod 259
    15. Promotion: Komunikácia a stratégia
    16. Podpora predaja produktov: Reklama, podpora pri predaji a public relations 304
    17. Podpora predaja produktov: Osobný predaj a manažment predaja 322
    18. Medzinárodný marketing 338
    19. Marketing služieb a neziskových organizácií 356
    20. Marketing a spoločnosť 368