Popis:
Cieľom tejto práce je na základe teórie poukázať na dôležitosť verbálnej, neverbálnej a paraverbálnej komunikácie v praxi manažéra. V prvej časti práce sú vymedzené základné pojmy týkajúce sa komunikácie. V nasledujúcich častiach sú podrobnejšie analyzované jednotlivé formy komunikácie – verbálna, neverbálna a paraverbálna komunikácia. Záverečná časť zahŕňa praktické riešenie problému na danú tému.
Kľúčové slová:
verbálna
neverbálna
paraverbálna komunikácia
formy komunikácie
mimika
gestika
proxemika
posturológia
haptika
kinetika
paralingvistika
teritorialita
produkcia
Zdroje:
- GABURA, Ján – GABURA, Patrik. Sociálna komunikácia. Bratislava: Občianske združenie Sociálna práca, 2004., VYBÍRAL, Zbyněk. Psychologie lidské komunikace. Praha: Portál, 2000.,HARTLEY, Mary. Body language at work, KNAPIK, Peter. Obchodné rokovania: Business Negotiations. Bratislava: Familiaris, 1997.