Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 033   projektov
0 nových

Stratégia v podniku na výrobu zákuskov a toriet

«»
Prípona
.doc
Typ
seminárna práca
Stiahnuté
33 x
Veľkosť
0,3 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
39765
Posledná úprava
15.03.2012
Zobrazené
1 715 x
Autor:
janka.miau-miau
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
1. Identifikácia vízie, poslania a cieľov podniku
Vízia:
- vyrábať chutné zákusky na základe tradičných receptov použitím kvalitných surovín a pritom neustále dbať na spokojnosť zákazníka a sústrediť sa na udržiavanie priateľských vzťahov s ním.

Poslanie podniku:
- vyrábať klasické aj umelecké a detské torty na objednávku, ovocné poháre, ako aj zákusky od výmyslu sveta pripravené z kvalitných surovín, a dodávať do kaviarní a cukrární. Našou filozofiou je používať najlepšie prísady a pripravovať maškrty tradičnou receptúrou, ako by ich piekli naše staré mamy a aby chutili aj nám. Popritom nezabúdame sledovať nové trendy v zdobení tort a kráčame s dobou. Produktové portfólio podniku: 
• torty:
- klasické
- atypické

• zákusky
• čajové pečivo
• výrobky z lístkového cesta
• slané pečivo
• ovocné poháre
...

Kľúčové slová:

stratégia

vízia

ciele

analýza externého a interného prostredia podniku

podniková a podnikateľská stratégia



Obsah:
  • 1. Identifikácia vízie, poslania a cieľov podniku
    2. Analýza externého prostredia podniku
    3. Predvídanie budúceho vývoja externého prostredia podniku
    4. Analýza interného prostredia podniku
    5. Opis a analýza zostavovania podnikateľskej stratégie
    6. Opis a analýza zostavovania podnikovej stratégie
    7. Opis realizácie stratégie
    8. Záver

Zdroje:
  • SLÁVIK, Š.: Strategický manažment. 1.vyd. Bratislava : Sprint, 2005.
  • ISBN 80-89085-49-0
  • PAPULA, J.: Vývoj teórie strategického manažmentu pod vplyvom meniaceho sa prostredia. 1.vyd. Bratislava : Kartprint, 2004. ISBN 80-88870-40-2