Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 033   projektov
0 nových

Podnikateľský plán k predmetu Operačný manažment

«»
Prípona
.doc
Typ
seminárna práca
Stiahnuté
10 x
Veľkosť
0,5 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
48032
Posledná úprava
06.12.2021
Zobrazené
716 x
Autor:
llucy.pucy124
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Podnik bude prevádzkovať kamennú predajňu v centre mesta Prešov. Predajňa sa nachádza na hlavnom ťahu k nákupnému centru Novum. V predajni bude neustále k dispozícii kvalifikovaný personál s výbornými znalosťami o tovare, bude ponúkať poradenské služby ohľadom strihu a typu šiat na jednotlivé udalosti a ponúkať službu notifikácie o novom tovare.
Slovenka, s. r. o. sa bude hlavne zameriavať na dámske kolekcie šité na mieru podľa predstáv zákazníčok na rôzne slávnostné udalosti. Ďalej podnik bude ponúkať vybrané kolekcie ušité vo svojich krajčírkach dielňach s použitím hlavne 100% nefarbenej organickej bavlny, ktoré je neškodná voči prírode a citlivejšia ku pokožke zákazníka. Kolekcie podnik bude striedať na základe dopytu zákazníčok a konkrétny druh zakúpeného tovaru, či pôjde o spodnú bielizeň alebo plesové šaty.
Všetky vybrané kolekcie budú určené aj na predaj, ale zároveň bude možnosť ich zapožičania. Šatom, ktoré už boli zapožičané jeden, alebo niekoľko krát, sa bude adekvátne znižovať odpredajná cena. Cieľom podniku je ponúkať originálne kolekcie za prístupné ceny s kvalitou a transparentnosť vo vnímaný aktuálnych trendov. Kolekcie budeme ponúkať v dvoch odlišných cenových variáciách.
Internetová stránka podniku zahŕňa prevažne galériu vytvorených kolekcií, ktoré slúžia ako inšpirácia alebo nalákanie zákazníčok do našej predajne. Taktiež bude obsahovať objednávací formulár, kde nás môžu potenciálny zákazníci kontaktovať ohľadne dostupnosti šiat alebo vytvorením termínu na ušitie šiat podľa vlastných predstáv.
...

Kľúčové slová:

podnik

podnikanie

produkt

výrobok

výroba

trh

konkurencia

manažment

operačný manažment

podnikateľský plán

výrobný proces

marketing

móda

módny priemysel

životné prostredie



Obsah:
  • 1 PREDMET PODNIKANIA 4
    1.1 Identifikačné údaje spoločnosti 4
    1.2 Zhrnutie projektu 5
    1.3 Opis produktu 6
    1.4 Trh a konkurencia 7
    1.5 Marketing 9
    2 OBJEM PRODUKCIE 11
    2.1 Objem výroby alebo služieb 11
    2.1.1 Vstup (predvýroba) 11
    2.1.2. Hlavný proces 13
    2.1.3. Výstup 13
    3 Základná špecifikácia produkcie 14
    3.1 Špecifikácia elementárnych činnosti 14
    3.2 Elementárny kapacitný prepočet 16
    3.4 Organizačný poriadok 18
    3.5 Organizačná štruktúra 21
    4. DOPAD NA ŽIVOTNÉ PROSTREDIE 22
    5. FINANČNÉ PLÁNY 23
    5.1 Súvaha 23
    5.2 Výkaz ziskov a strát 24
    5.3 Cash Flow 25
    6. SMERNICE PODNIKU 26
    6.1 Pracovný poriadok 26
    6.2. Mzdový poriadok 27
    6.3 Organizačný poriadok 28
    6.4 Smernica BOZP a PO 28
    6.5 Smernica GDPR 30
    Prílohy 32
    ZOZNAM BIBLIOGRAFICKÝCH ODKAZOV 34

Zdroje: