Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 035   projektov
0 nových

Epištolárna publicistika v slovenských obrázkových týždenníkoch

«»
Prípona
.doc
Typ
seminárna práca
Stiahnuté
8 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
700
Posledná úprava
08.05.2017
Zobrazené
4 409 x
Autor:
-
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Pre svoju seminárnu prácu som si vybrala tému epištolárnej publicistiky, pretože som s ňou priamo konfrontovaná pri práci v redakcii. Problém veľkosti priestoru určenému názorom čitateľov a príslušných inštitúcií nie je v obrázkových týždenníkoch až taký akútny ako napríklad v dennej tlači, pretože informácie nie sú až také aktuálne a spoločensky závažné, no napriek tomu sa mi zdal zaujímavý.
Hoci na Slovensku existuje dostatočný kolorit rôznorodej tlače, rozhodla som sa venovať obrázkovým týždenníkom, z ktorých som si ako špecifickú zložku vybrala tie najčítanejšie
(Live, Markíza, Plus7dní, Šarm a Život).
Vybraná vzorka zároveň vykresľuje aj čiastočnú bulvárnu žurnalistiku, preto sú podľa môjho názoru ohlasy čitateľov početnejšie a ankety žiadanejšie ako v iných periodikách.

Kľúčové slová:

epištolárna žurnalistika

ohlasy

anketa

diskusia

žurnalistický list

Markíza

Plus7dní

Šarm

Život



Obsah:
  • Úvod -3-
    1. Všeobecná charakteristika epištolárnej žurnalistiky -4-
    2. Charakteristika ohlasu -5-
    2.1 Využitie ohlasu vo vybraných týždenníkoch -6-
    3. Charakteristika ankety -8-
    3.1 Využitie ankety vo vybraných týždenníkoch -9-
    4. Charakteristika diskusie -10-
    4.1 Využitie diskusie vo vybraných týždenníkoch -11-
    5. Charakteristika žurnalistického listu -12-
    5.1 Využitie žurnalistického listu vo vybraných týždenníkoch -13-
    Záver -14-
    Použitá literatúra -15-
    Prílohy -16-

Zdroje:
  • VEĽAS Štefan, Teória a prax novinárskych žánrov II, Univerzita Komenského Bratislava, 2000