Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 033   projektov
0 nových

Reklama v systéme marketingovej komunikácie

«»
Prípona
.doc
Typ
semestrálna práca
Stiahnuté
40 x
Veľkosť
1,0 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
3059
Posledná úprava
20.05.2017
Zobrazené
8 334 x
Autor:
lancica
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Začiatky reklamy sú spojené so vznikom tovaru a obchodu. O reklame do r. 1450 sú známe len fragmenty. Dovtedy sa používali najmä tri skupiny výrazových prostriedkov reklamy: tovar a jeho rôzne znaky, vyvolávači a obchodné známky. Obchod bol v tej dobe založený predovšetkým na vizuálnej ponuke. Do tejto skupiny patrí, pochopiteľne, aj celý rad ďalších prostriedkov vzájomného dorozumievania. Patria k nim vývesné štíty sprvu zastúpené originálom tovaru napr. hrnčiar vyvesil nad dvere svojej dielne hrniec, neskôr sa originálne tovary nahradzovali atrapami, napr. topánky z dreva namiesto skutočných, ďalej sa používali rôzne symboly napr. krajčír nožnice. Do obsahu vývesných štítov sa časom dostávali aj mená remeselníkov, resp. obchodníkov, rôzne fantastické dobre zapamätateľné názvy jednotiek (U troch mačiek, U zlatého slnka, Pod verným srdcom), ktoré boli bohato ozdobené.

Kľúčové slová:

historický vývoj

proces reklamy

ciele reklamy

tvorba sloganov

reklamné podujatia



Obsah:
  • Historický vývoj reklamy
    Vývoj reklamy na SR
    Súčasná tvár prvých reklamných prostriedkov
    Charakteristika reklamy
    Proces reklamy
    Ciele a rozpočet reklamy
    Výšku rozpočtu ovplyvňujú nasledovné faktory:
    Hodnotenie efektívnosti reklamnej komunikácie
    Priebeh postupnosti oslovovania trhu charakterizujú nasledovné štádia:
    Štádia odozvy nadväzujú na predchádzajúci proces komunikácie a hodnotenie prebieha v týchto formách:
    Reklamné podujatia na Slovensku
    Všeobecné zásady reklamnej praxe
    Pozitíva a negatíva reklamy v masmédiách
    Tvorba reklamných sloganov
    Prílohy

Zdroje:
  • H.Labska- Marketingová komunikácia
  • P.Horňák- Nová abeceda reklamy