Reklama v systéme marketingovej komunikácie
Semestrálna práca26 s. / 3. roč. / doc
Začiatky reklamy sú spojené so vznikom tovaru a obchodu. O reklame do r. 1450 sú známe len fragmenty. Dovtedy sa používali najmä tri skupiny výrazových prostriedkov reklamy: tovar a jeho rôzne znaky, vyvolávači a obchodné známky. Obchod bol v tej dobe založený predovšetkým na vizuálnej ponuke. Do tejto skupiny patrí, pochopiteľne, aj celý rad ďalších prostriedkov vzájomného dorozumievania. Patria k nim vývesné štíty sprvu zastúpené originálom tovaru napr. hrnčiar vyvesil nad dvere svojej dielne ...
|
|
1,0 |
40x |
|
Vypracované otázky z predmetu Marketingová komunikácia
Štátnicové otázky34 s. / 3. roč. / doc
1. PODSTATA A VÝZNAM MARKETINGUMarketing- spoločenský a riadiaci proces, v ktorom jednotlivci a skupiny získavajú prostredníctvom vytvárania a výmeny produktov a hodnôt to, čo potrebujú a chcú- súbor opatrení na dodanie výrobku spotrebiteľovi v správnej forme za správnu cenu, v správnom čase na správnom mieste- začiatky má v USA na začiatku 20. storočia, v Európe sa začal využívať po II. svetovej vojne, na Slovensku po roku 1989 - vznikom trhovej ekonomiky sa vytvorili podmienky pre uplatňovanie...
|
|
0,3 |
10x |
|
Nástroje marketingového mixu
Ročníková práca17 s. / 2. roč. / doc
V dnešnej hektickej dobe, kde sa každým dňom objavujú nové produkty a služby, je potrebné vedieť tieto produkty aj predať. Bez toho aby sme dosiahli ich predaj a profit z tohoto predaja, nebude mať žiadny význam pracovať na vývoji ďalších produktov. Znamená to teda, že väčšina súčasných trhov je nasýtená a my potrebujeme naše produkty nejakým spôsobom podporovať. V tomto momente vstupuje do tejto situácie marketing a jeho nástroje.1. MarketingČo to teda vlastne marketing je? Poznáme rôzne definí...
|
|
0,3 |
13x |
|
Marketingový informačný systém a postavenie marketingového výskumu
Štátnicové otázky2 s. / 3. roč. / doc
Marketingový informačný systém možno definovať ako súbor personálnych (manažéri a pracovníci) a vecných (zariadenia metódy a nástroje) prvkov, ktorými firma zabezpečuje dostatočnú kvantitu a kvalitu informácii, ktoré sú potrebné pri marketingovom rozhodovaní.Jeho jestvovanie a využívanie zabezpečujú kompetentní odborníci, pretože v trhovej ekonomike bez relevantných informácií nemá firma v konečnom dôsledku žiadnu šancu na úspech na konkurenčne výdatnom trhu.Pri vytváraní MIS treba rešpektovať u...
|
|
0,1 |
6x |
|
Marketingová komunikácia
Študijný materiál4 s. / 1. roč. / doc
Reklama
Definícia - je to nástroj neosobnej a masovej komunikácie kde je možné identifikovať zadávateľa (sponzora) a jej cieľom je propagácia myšlienok, služieb a tovarov. Je to platená forma komunikácie.
Súčasné využívanie reklamy
· Rozdelenie (členenie alebo klasifikácia) prístupov
o produktový - prístup je na zákl. kategórie - napr. chcem TV
o selektívny - prístup je už zameraný na určitý typ alebo značku - napr. chcem TV Philips alebo OVP
· Rovnaký model
o efektívne reklamne komunikov...
|
|
0,1 |
12x |
|