Obchod a marketing
		
		
				
						
								| Prípona .doc
 | Typ semestrálna práca
 | Stiahnuté 8 x
 | 
						
								| Veľkosť 0,1 MB
 | Jazyk slovenský
 | ID projektu 4087
 | 
						
								| Posledná úprava 23.05.2017
 | Zobrazené 2 724 x
 | Autor: -
 | 
						
								|  Zdieľaj na Facebooku | 
						
								| Detaily projektu | 
		
		
 
		
		
		
		Popis:
		Marketing je spôsob riadenia, ktoré zaisťuje poznanie, predvídanie, ovplyvňovanie a v konečnej fáze uspokojovanie potrieb zákazníkov. Cieľom marketingu je zaistiť čo najúspešnejší predaj a tým aj trvalo priaznivý zisk.
Marketing vychádza z trhu, to znamená predovšetkým z prieskumu trhu. Nejde však len o prieskum súčasného trhu, ale o prieskum pretváranie súčasného trhu a hlave budúceho trhu. Marketing musí odhaliť ako sa bude trh meniť a o aké výrobky a služby bude na trhu záujem v blízkej i vzdialenej budúcnosti.
Marketing zahrňuje i metódy ovplyvňovania a tým aj ovplyvňovanie celého trhu. Marketing musí ovplyvňovať vytváranie nových výrobkov a služieb, musí podporovať predaj (napr. propagáciou) a mať možnosť ovplyvňovať ceny.
		
        
    
    Kľúčové slová:
		
		  		  marketing
		  		  dopyt
		  		  cena
		  		  produkt
		  		  trh
		  		  kvalita
		  		  design
		  		  štýl
		  		
		
				
		
		Obsah:
		
				- Marketing
 Podnikateľské koncepcie:
 Faktory dlhodobej rentability:
 Prieskum trhu
 Výrobok (product)
 Design
 Štýl
 Kvalita
 Trhová životnosť výrobku
 Cena (price)
 Cesty predaja (place)
 Stimulácia predaja (promotion)
 Zásady reklamy:
 Typy marketingu:
 
 
 
 
 
  O súboroch cookie na tejto stránke
  Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.