Popis:
Produktová stratégia
- Produktovou stratégiou musí firma zabezpečiť, aby trh a zákazník dostával v produktoch firmy taký komplex parametrov, ktorý spĺňa jeho predstavy a želania o uspokojovaní svojich potrieb a požiadaviek.
Inovačná stratégia zabezpečuje obnovu a zmenu vlastností produktov.
Zasahuje do:
» Výrobno-technických štruktúr - pôsobí na výrobno-technickú základňu, výrobný program, množstvo a kvalitu vyrábanej produkcie.
» Ekonomicko-obchodných štruktúr - ovplyvňuje sortiment, obnovu a efektívnosť vyrábanej produkcie
Kľúčové slová:
produktová politika
inovačné prístupy
diverzifikácia
Bel Slovensko
a.s.
Matador
Karička
syráreň
Obsah:
- Produktová stratégia
Uvádzanie produktu na trh
Vývoj nových výrobkov
Inovácie
Inovačné prístupy
Diverzifikácia
Uvedenie nového výrobku na trh
Syráreň Bel Slovensko, a.s.
Produkty
Karička - To najlepšie od mamy
Produkty Karička
Matador - Prvý syr PRE MUŽOV