Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 033   projektov
0 nových

Prehľadné prednášky na Marketing

«»
Prípona
.docx
Typ
prednášky
Stiahnuté
1 x
Veľkosť
2,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
47377
Posledná úprava
15.10.2018
Zobrazené
763 x
Autor:
patricia233
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
2. Marketingová stratégia
• proces, prostredníctvom ktorého sa zabezpečuje efektívne fungovanie podniku.
Stratégia odpovedá na otázku akým spôsobom, postupom, chceme dosiahnuť ciele, taktika stanoví konkrétne kroky .

Čo je stratégia?
Definícia 1: Stratégia spočíva v cieľavedomom budovaní budúceho stavu riadeného objektu alebo procesu, a to pevnými vymedzenými cestami, ktoré umožňujú pružne reagovať na vplyvy externých síl v priebehu postupu k cieľu. Definícia 2: Stratégia je spôsob, ako dosiahnuť stanovené ciele a formulované poslanie organizácie.
Definícia 3: Stratégia vo všeobecnosti vyjadruje spôsob výberu alebo kombinácie prostriedkov, ktoré majú zabezpečiť dosiahnutie cieľov.
Výsledkom dobrej marketingovej stratégie je:
• spokojnosť zákazníka
• ziskovosť firmy

Existencia stratégie je základný predpoklad prežitia organizácie a jej rozvoja.
Pri tvorbe stratégie sa vychádza z existencie silných a slabých stránok organizácie a z existencie podnikateľských príležitostí a ohrození v okolí organizácie.
Úspešné uplatňovanie stratégie vyžaduje disciplínu a flexibilitu.

Marketingová stratégia sa vyjadruje vo forme dokumentu - plánu, ktorý obsahuje základné charakteristiky:
• cieľového trhu,
• výrobku alebo služby,
• cenovej politiky organizácie,
• spôsobu distribúcie,
• komunikácie s odberateľmi.

Kľúčové slová:

Marketing

Marketingová stratégia

Marketingové prostredie

Marketingový mix



Obsah:
  • 1. Marketingová stratégia,
    2. Marketingové prostredie,
    3. Trh,
    4. Marketingový informačný systém,
    5. Marketingový mix
    6. Marketingový produkt
    7. Cenová stratégia
    8. Distribučná politika
    9. Komunikačná politika