Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 032   projektov
0 nových

Projekt založenia firmy - dopravná firma

«»
Prípona
.doc
Typ
ekonomický plán
Stiahnuté
2 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
33409
Posledná úprava
18.05.2010
Zobrazené
998 x
Autor:
laguna6666
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
A 1) ZAMERANIE PODNIKATEĽSKEJ ČINNOSTI A PROFIL FIRMY

Žilina patrí medzi najvýznamnejšie dopravné uzly na Slovensku.
Firma, ktorú zakladám bude zameraná na expresnú prepravu rôzneho druhu tovaru v rámci Slovenskej republiky a Európskej únie.
POSLANIE:
Snahou je vyplniť medzeru v rámci dopravných firiem, keďže v regióne nie je veľká konkurencia, ktorá by uspokojovali potreby firiem a zákazníkov, ktorí potrebujú vyvážať, odosielať a prepravovať výrobky a tovar v čo najkratšom čase(do 48 hodín) a nemajú vlastné dopravné prostriedky.
Náplň činnosti:
Naším obchodným partnerom poskytovať expresnú prepravu tovaru v rámci Slovenska a Európskej únie.
CIELE A PLÁNY:
Krátkodobé:
Do októbra 2005 skompletizovať priestory na prevádzku spoločnosti, rozšíriť reklamu z povrchu automobilov a z internetovej stránky na inzerciu v novinách a zlatých stránkach,rádiu.
Strednodobé:
Do mája 2006 si obstarať nový automobil, čím by sme zvýšili ročný prepravný výkon a uspokojili väčší počet zákazníkov.
Dlhodobé:
Do konca roku 2007 zvýšiť trhový podiel našej firmy na trhu, každoročné zvýšenie obratu o 5% a rozšíriť vozidlový park firmy a poskytovanie nových služieb.
Profil firmy
• sme dopravná firma, ktorá disponuje tromi modernými nákladnými dodávkovými vozidlami
• ponúkame hlavne expresnú dopravu v rámci celej Európskej únie od 5kg do 1.200kg
• HOTLINE 24 hodín - NON STOP
• mladý dynamický a flexibilný kolektív
• výhodná poloha na strednom Slovensku
• maximálne 3-ročné autá
• tovar je poistený podľa CMR
• možnosť stálej informovanosti o pohybe tovaru formou SMS správ
• v každom vozidle sa nachádza mobilný telefón s celoeurópskou dosažiteľnosťou
• každý vodič ovláda minimálne jeden svetový jazyk

Kľúčové slová:

Zameranie podnikateľskej firmy a profil firmy

Analýza trhu a marketingové aktivity

Požiadavky na technické vybavenie

Zdroje krytia

Výpočet daní