Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 033   projektov
0 nových

Marketingový plán - Obecná samospráva

«»
Prípona
.doc
Typ
ekonomický plán
Stiahnuté
10 x
Veľkosť
0,4 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
23802
Posledná úprava
12.05.2009
Zobrazené
2 095 x
Autor:
-
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:

1.1. Stanovenie účelu marketingového plánu

Marketingový plán produktu je prispôsobený potrebám obecnej samosprávy. Metodika tvorby marketingového plánu vychádza so schémy „od vízie ku stratégii“
Účelom marketingového plánu je v prostredí, v ktorom sa nachádza oddychovo-relaxačná zóna, čo najlepšie využiť prírodný potenciál územia obce, identifikovať cieľové trhy a presadiť sa v konkurenčnom prostredí. Na vytýčené časové obdobie bol stanovený dlhodobý cieľ marketingového plánu a aktivity, určené osoby, ktoré budú aktivity vykonávať, miesto realizácie produktu, spôsoby dosiahnutia cieľa.
Najdôležitejším kvantitatívnym a kvalitatívnym výsledkom úspešnosti marketingového plánu je vytvorenie produktu, ktorý zabezpečí informovanosť cieľových trhov, a tým sa vytvorí dostatočná návštevnosť oddychovo-relaxačnej zóny v obci Zákamenné.

Kľúčové slová:

marketingový plán

marketingová analýza