Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 033   projektov
0 nových

Založenie fiktívnej firmy

«»
Prípona
.doc
Typ
analýza
Stiahnuté
52 x
Veľkosť
0,2 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
2144
Posledná úprava
25.09.2016
Zobrazené
1 469 x
Autor:
masterman
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Spoločnosť CAD Computers s.r.o. sa špecializuje na predaj, podporu a komplexné služby CAD systémov pre oblasť strojárstva, stavebníctva a infraštruktúry, ako i osvojenie si rôznych možností daného softvéru a to formou školení, technického poradenstva - riešenia problémov i zvládnutia nárazovej projekčnej práce našich klientov.

Spoločnosť CAD Computers s.r.o. sa taktiež zaoberá nákupom hardvéru, kancelárskeho tovaru a spotrebných materiálov za účelom ďalšieho predaja konečnému spotrebiteľovi.

Spoločnosť CAD Computers s.r.o. poskytuje aj pracovný servis i planografické služby.

Spoločnosť CAD Computers s.r.o. je oficiálnym a exkluzívnym partnerom významných spoločností v oblasti projekčného softvéru ako AUTODESK, CADKON, COADE, Cyco, DSC, Astra, EdgeCam a v oblasti hardvéru je to HP a IBM.

Spoločnosť CAD Computers s.r.o. je autorizovaným predajcom produktov firiem AUTODESK, EdgeCAM, CADKON, HP, IBM, CYCO, Slovak Telecom, DSC, Nextra.

Kľúčové slová:

podnikové mikroprostredie

marketingový manažment

zisk

dopyt

transakcie

trh



Obsah:
  • 1. Založenie firmy, identifikácia na zákazníka a jeho potrieb
    2. Predmet činnosti:
    1 Zákazníci firmy ich potreby a želania
    1.1 Potreby
    1.2 Želania
    1.3 Dopyt
    1.4 Produkt
    1.7 Trh
    2. Uplatňovanie základných koncepcií marketingového manažmentu v praxi firmy
    2.1 Koncepcie marketingového manažmentu a uplatnenie v našej firme
    2.1.1 Výrobná koncepcia
    2.1.2 Výrobková koncepcia
    2.1.3 Koncepcia predaja
    2.1.4 Sociálno-marketingová koncepcia
    2.1.5 Marketingová koncepcia
    2.2 Význam marketingovej orientácie v našej firme
    3 Strategické plánovanie
    3.1 Postup strategického plánovania
    3.2 Identifikujte jednotlivé strategické podnikateľské jednotky
    3.3 Vytvorte bcg maticu a zdôvodnite ich začlenenie v danej matici.
    4 Analýza marketingového prostredia
    4.1 Charakterizujte jednotlivé prvky mikro a makroprostredia
    4.2 Analyzujte ich vplyv na činnosť našej organizácie