Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 033   projektov
0 nových

Psychologický profil

«»
Prípona
.doc
Typ
analýza
Stiahnuté
14 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
4614
Posledná úprava
19.09.2017
Zobrazené
1 699 x
Autor:
iwus74
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Peter Zálešák (40) absolvoval Elektrotechnickú fakultu bratislavskej Slovenskej technickej univerzity. Počas celej profesionálnej kariéry sa venoval obchodu so spotrebnou elektronikou. V roku 1991 so svojím spoločníkom Jánom Tomášom založil firmu Nay, z ktorej za necelých pätnásť rokov vybudovali top predajcu elektroniky a lídra slovenského trhu. V tomto roku je na najlepšej ceste dosiahnuť tržby takmer 3,5 miliardy korún (bez DPH) a hrubý zisk dvesto miliónov korún. Nay prevádzkuje osem veľkoplošných Elektrodomov a štyri menšie predajne. Snahu presadzovať značkové produkty aplikuje P. Zálešák aj sám na sebe. Doma pozerá plazmový televízor Philips, filmy si nahráva a púšťa pomocou harddiskového DVD prehrávača Panasonic, hudbu počúva cez invisible systém Jamo, signál prijíma receiverom Yamaha. Ak mu zvýši čas, večeru si pripraví na spotrebičoch AEG a Electrolux.

Kľúčové slová:

Peter Zálešák

Nay elektrodom

elektronika

psychologický proces

predajňa

firma



Obsah:
  • 1.Úvod
    2.Teória - tvorivé odobie
    3.Záver
    Literátura
    Kľúčové slová
    Key words
    Anotácia
    Summary