Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 033   projektov
0 nových

Prípadová štúdia - NABY, s.r.o.

«»
Prípona
.doc
Typ
analýza
Stiahnuté
27 x
Veľkosť
3,6 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
7938
Posledná úprava
30.09.2018
Zobrazené
3 987 x
Autor:
rozika
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Popis a stručná charakteristika firmy:
Podnik NABY, s.r.o. vznikol v roku 1991 založený troma spoločníkmi. Výrobný program sa špecializuje sa štandardný nábytok - kuchynské linky, obývacie steny, detské izby a solitérový nábytok. Má moderné technologické zariadenie, kvalifikovaných pracovníkov, značné finančné prostriedky investuje do obnovy a rozvoja firmy. Firma sa zúčastňuje výstav, kontraktačných trhov, robí si reklamu v časopisoch zameraných na nábytok a bývanie. Vyrába kvalitné výrobky a poskytuje vo svojej vzorkovej podnikovej predajni pred a popredajné služby, robí reklamné akcie, zľavy a súťaže.
Firma je marketingovo orientovaná a prispôsobuje tomu svoje ciele, stratégiu a aktivity. Zápasí však s konkurenciou a nesolventnosťou odberateľov. Pozná svoje slabé a silné stránky. Cieľom firmy ja získať väčší trhový podiel, znižovanie nákladov a 10% zisk oproti minulému roku.

Kľúčové slová:

Portfóliová analýza

BCG matica

ANC analýza

marketingová správa

elasticita



Obsah:
  • Výrobková rada 1: Kuchyňa „SLÁVA“
    Výrobková rada 2: Detská izba „BIBA“
    Výrobková rada 3: Kuchynská lavica „ĽUBA“
    Výrobková rada 4: Obývacia stena „ZUZANA“
    Výrobková rada 5: Predsieňová stena „IVETA“
    Údaje o kapacite trhu, odbyte a konkurencii
    Trhový podiel jednotlivých výrobkov
    Elasticita
    Distribučný systém firmy Naby, s.r.o.
    Dotazník
    Záverečná marketingová správa