Popis:
Seminárna práca sa zaoberá reklamnou kampaňou spoločnosti Tech-Komp. Popisuje spôsob reklamy spoločnosti a podporu predaja svojich produktov.
Poslanie firmy
V súčasnosti sa svet počítačov a výpočtovej techniky, objavovaním nových a lepších technológii, začína dosť rozrastať. Preto začína narastať záujem o výpočtovú techniku a to predovšetkým u mladých ľudí.
Takisto aj vo firmách, či už v novovzniknutej, alebo zabehnutej firme je počítač nevyhnutnosťou. Keďže informácie a dáta sú už veľmi rozsiahle, tak i zálohovanie dát na CD média patrí v terajšej dobe k žiadaným.
Predmetom podnikania mojej firmy je predaj a servis výpočtovej techniky. Je to hlavná činnosť firmy. Je to teda sprostredkovateľská činnosť - maloobchod.
V menšej miere sa tiež zaoberám aj predajom počítačových hier, VideoCD, DVD titulov a softwaru.
Popri tejto činnosti firma poskytuje aj ďalšie služby. Je to zabezpečenie servisu na počítače, záloha dát na CD médium a scanovanie.
Kľúčové slová:
reklamná kampaň
podpora predaja
marketing
poslanie firmy
reklama
hodnotenie
podpora predaja
Obsah:
- Opis firmy
Poslanie firmy
Cieľový spotrebitelia
Reklama
Hodnotenie reklamnej komunikácie
Podpora predaja
Hodnotenie podpory predaja
Záver
Zdroje:
- Kotler, P., Armstrong, G.: Marketing. Bratislava: Slovenské pedagogické nakladateľstvo, 1992, ISBN 80-08-02042-3.
- J. Borovský.: Manažment zmien - cesta k rastu konkurencieschopnosti, Eurounion, 2005, ISBN 80-88984-66-1