Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 033   projektov
0 nových

Starostlivosť o zákazníka a zákaznícky servis

«»
Prípona
.pptx
Typ
prezentácia
Stiahnuté
2 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
44710
Posledná úprava
05.03.2014
Zobrazené
1 049 x
Autor:
peter.zdansky
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Prehľadná prezentácia na uvedenú tému.
Zákazník vám prináša prácu a peniaze.
Získať nového zákazníka stojí oveľa viac, ako udržať si existujúceho.
Pokiaľ sa problém nevyrieši rýchlo, zákazník vás opustí.
Spokojný zákazník to povie trom, nespokojný jedenástim.
Nespokojní zákazníci majú oveľa viac priateľov ako spokojní.
Zákazník nemá vždy pravdu, ale je potrebné zvážiť, ako mu to poviete.

Kľúčové slová:

zákazník

starostlivosť

servis

meradlo úspechu

kvalitné produkty

softvér

tovar

služby



Obsah:
  • Úspešné podniky si dnes uvedomujú, že zákazník je pánom na trhu a má možnosť výberu, nakoľko je prevaha ponuky nad dopytom. Preto sa pre mnoho podnikov splnenie až prekročenie požiadaviek zákazníka stalo meradlom úspechu a strategickým cieľom. Akýkoľvek podnik nemôže existovať bez zákazníkov - iba kvalitné produkty - tovar, služby, softvér, polotovary - ho udržia dlhšiu dobu na trhu.

Zdroje:
  • Internet