Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 033   projektov
0 nových

Marketing

«»
Prípona
.doc
Typ
vypracované otázky
Stiahnuté
1 x
Veľkosť
0,2 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
28791
Posledná úprava
18.12.2009
Zobrazené
1 434 x
Autor:
junyor13
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
1. Definujte marketing, jeho úlohu a postavenie v ekonomike
Marketing je veda o uspokojovaní potrieb a želaní. Vznikol na prelome 19. a 20. storočia v USA ako dôsledok nutnosti riešiť problémy spojené s predajom a odbytom tovarov. Marketing sa môže uplatniť ak existuje voľný trh – možnosť kupovať a predávať bez obmedzenia,
ak je na trhu dostatok tovarov – ponuka prevyšuje dopyt
Marketing sa považuje za typický atribút trhovej ekonomiky, ktorý vznikol ako dôsledok rozvíjajúceho sa trhu. Chápe sa ako spoločenský a riadiaci proces, v ktorom jednotlivci a skupiny získavajú prostredníctvom vytvárania a výmeny produktov a hodnôt to, čo potrebujú a chcú.

Kľúčové slová:

marketing

trh organizácii

cena

produkt