Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 032   projektov
0 nových

Marketing

«»
Prípona
.doc
Typ
vypracované otázky
Stiahnuté
2 x
Veľkosť
0,3 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
20495
Posledná úprava
04.03.2009
Zobrazené
1 277 x
Autor:
saska.dovicka
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
1. Uveďte podstatu hodnotového vzťahu v marketingu (vzťah medzi úžitkom a
protihodnotou + podstata)

Podstatu marketingu tvorí orientácia na zákazníka a jeho potreby. Zákazník má v marketingovej koncepcii dominantné postavenie. On rozhoduje o tom, či bude akceptovať ponúkané produkty, t.j. rozhodne o tom, či majú produkty pre neho taký úžitok, že je ochotný za ne poskytnúť žiadanú protihodnotu, (ktorá nemusí mať vždy peňažnú formu, ani sa nemusí uhradiť bezprostredne), a teda či a ako sa uskutoční výmena a transakcia za poskytnutý úžitok. Správanie zákazníka na trhu sa chápe ako hodnotový vzťah medzi úžitkom, ktorý mu poskytne ponúkaný produkt, a protihodnotou, ktorú musí za neho zaplatiť alebo poskytnúť. Identifikovanie tohto hodnotového vzťahu je najdôležitejším prvkom celej marketingovej koncepcie. V podstate to znamená:

Kľúčové slová:

marketing