Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 034   projektov
0 nových

Ťahák z predmetu - Marketing

«»
Prípona
.doc
Typ
ťahák
Stiahnuté
57 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
3115
Posledná úprava
06.03.2017
Zobrazené
2 730 x
Autor:
martina23
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Ukážka:

M-spoločen. a riad. proces, v kt. jednotl.skupiny získavajú pomocou vytvárania a výmeny produktov a hodnôt, to čo potrebujú a chcú.; práca s trhom (trh predávajúceho a kupujúceho)

M.KONCEPCIA -Potreby (pociťov.nedostatku; fyzic,soc,individuál), Želania(konkr.produkty, kt.uspokoj. potreby), Dopyt(želania podložené kúpnou silou), Produkty (hocičo, čo možno ponúknuť a uspokojí potrebu al.želanie), Výmena (získanie žiadaného objektu za poskyt.náhrady),

Kľúčové slová:

marketing

ťahák

trh

marketingový mix

plánovanie

produkt

výrobky

ceny

komunikácie

služby

predaj

PR

reklama



Obsah:
  • 1. M, M.koncepcia, M MNŽ, ciele M systému
    2. S plánovanie, plány, proces M MNŽ, M mix, M riadiace funkcie, M prostredie
    3. M plánovanie,
    4. časti plánu, imlementácia, jej proces a neúspech
    5. M info systém, získavanie info, proces M výskumu
    6. M prostredie, mikroprostr., makroprostr
    7. faktory spotrebit. správania, rozhod.: o nákupe a nových produktoch
    8. nákup organizácií, typy trhov, nákupné správanie
    9. trh, 3 prístupy M, segmentácia, 3 pokrytia trhu a S, S tvorby trh. pozície
    10. produkt: úrovne, klasifikácia, rozhodovanie o: produkte, prod. rade, prod. mixe
    11. nové výrobky, ich vývoj, život. cyklus výrobku
    12. cena, jej určovanie, faktory, prístupy k určovaniu cien
    15. ceny nových produktov, ceny pre prod. mix, cenové úpravy, zmeny cien
    16. odbytový kanál, jeho funkcie, stupne, správanie, organizácia, štruktúra odbyt. kanála, jeho mnž, fyzická distribúcia
    17. MO, rozhodnutia MOdníkov, VO, jeho funkcie, typy, M rozhodnutia, vývoj
    18. promotion, komunikačný proces, kroky komunikácie, , tvorba komunik./promotion mixu, tvorba rozpoč20.tu, faktory promotion mixu
    21. reklama, rozhodnutia o reklame
    22. predávajúci, mnž predaja, jeho rozhodovanie, proces predaja, dozor obchod. personálu, hodnotenie predávajúcich
    23. rozhodnutia medzinár. M
    24. služba, jej vlastnosti, M podnikov služieb a ich úlohy, M organizácií, M osôb, M lokality, M myšlienok
    25. pôsobenie M: na spotrebiteľov, na spoločnosť, na iné fy, občian.-verej. akcie na reguláciu M, podnikatelia a spoločens. zodpovednosť M