Definícia marketingu, jeho spoločenské zásady a stručný vývoj. Proces marketingového manažmentu.
«»
Prípona
.doc |
Typ
štátnicové otázky |
Stiahnuté
1 x |
Veľkosť
0,1 MB |
Jazyk
slovenský |
ID projektu
9677 |
Posledná úprava
07.09.2018 |
Zobrazené
1 228 x |
Autor:
- |
Zdieľaj na Facebooku |
Detaily projektu |
Popis:
MARKETING je „proces plánovania a realizovania koncepcie tvorby cien, propagácie
a distribúcie myšlienok, tovaru a služieb s cieľom vytvárať výmeny a zmeny, ktoré uspokoja zákazníkov“.
• existuje veľké množstvo definícii, ale mali by sme si uvedomiť, že marketing je v prvom rade zameranie na zákazníka, alebo to potom nie je nič.
Marketing je prostriedkom k zvýšeniu účinnosti väzby medzi firmou a trhom.
Pre súčasný trh je príznačná dynamickosť, rastúca sila spotrebiteľa a intenzívna konkurencia.
HESLO MARKETINGU: orientácia na zákazníka a uspokojovanie jeho potrieb.
Kľúčové slová:
marketing
moderná éra
hybné sily
fungovanie firiem
komplexný marketing
Obsah:
- Marketing
Heslo marketingu
Moderná éra marketingu je charakteristická najmä týmito hybnými silami:
Predpokladom úspešného fungovania firiem je realizácia zásadných posunov:
VÝvoj marketingu:
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.