Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 035   projektov
0 nových

Stratégia vo vybranom podniku

«»
Prípona
.doc
Typ
seminárna práca
Stiahnuté
41 x
Veľkosť
0,2 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
39639
Posledná úprava
18.11.2012
Zobrazené
1 791 x
Autor:
jaja4161
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Stratégia vo vybranom podniku LOKO TRANS Slovakia. Poslanie - poslaním podniku je medzinárodná spolupráca, zjednodušenie nákladnej železničnej dopravy, preprava a doprava vybraných tovarov  

Cieľ - uplatnenie firmy, jej výrobkov a služieb nielen na domácom, ale aj na zahraničnom trhu. Predaj výrobkov a služieb za prijateľné ceny  

Vízia - vybudovaním spomínaných výrobných kapacít by sa mesačné výdavky na prenájom priestorov v Dubnici nad Váhom mohli použiť na splátku úveru a zároveň by sa výstavbou haly vytvorili moderné, vyhovujúce výrobné kapacity pre podnikateľskú činnosť na trhu so železničnou technikou.

Kľúčové slová:

vízie

poslania a ciele podniku

analýza externého prostredia

analýza interného prostredia

stratégia



Obsah:
  • 1. Identifikácia vízie, poslania a cieľov podniku
    2. Analýza externého prostredia podniku
    3. Predvídanie budúceho vývoja externého prostredia podniku
    4. Analýza interného prostredia podniku
    5. Opis a analýza zostavovania podnikateľskej stratégie
    a) formálna a racionálna zložka (plánovaný proces)
    b) neformálna a spontánna zložka (intuitívny, neplánovaný proces)
    6. Opis a analýza zostavovania podnikovej stratégie
    a) možnosti diverzifikácie
    b) možnosti vertikálnej integrácie
    7. Opis realizácie stratégie
    8. Záver

Zdroje:
  • NAGYOVÁ, Ľ., Strategické marketingové analýzy
  • SLÁVIK Š., Strategický manažment, 2009
  • Quinn J. B.: Strategic Change. Logic al Incrementalism. Sloan Management Review 1978
  • LOKO TRANS Slovakia s.r.o., 2006, Dostupné na internete: http://lokotransslovakia.sk/sk/index.php?id=1