Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 033   projektov
0 nových

Segmentácia trhu na báze životného štýlu

«»
Prípona
.doc
Typ
seminárna práca
Stiahnuté
5 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
26739
Posledná úprava
14.10.2009
Zobrazené
1 099 x
Autor:
ladyleane
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Trh
Trhom sa rozumie miesto, kde dochádza k výmene tovarov medzi jednotlivými trhovými subjektami.
Trh možno charakterizovať ako sféru ekonomiky, v ktorej sa realizujú špecifické ekonomické vzťahy medzi jednotlivými trhovými subjektami prostredníctvom výmeny tovarov, t.j. zvláštnej formy výmennej činnosti medzi ľuďmi, vyvolávané a podnecované rozvojom deľby práce. Na trhu dochádza k realizácii vyrobených statkov a služieb pomocou peňazí. Na trhu sa stretávajú kupujúci a predávajúci, aby si prostredníctvom peňazí vymenili svoje výrobky a služby. Naturálnu výmenu, t.j. výmenu jedného statku priamo za iný statok, nazývame barter.

Kľúčové slová:

marketing

segmentacia trhu

zivotny štyl