Popis:
Každý dobrý podnikateľ si musí uvedomiť význam správneho zapojenia marketingu a vhodne riešeného marketingového mixu do riadenia všetkých činností podniku. Avšak nie vždy všetky zložky podniku dostatočne využívajú najefektívnejšie prepojenie a to od správneho výberu výrobku, cez stanovenie ceny, zabezpečenie optimálnych distribučných kanálov až po najúčinnejšiu formu reklamy. Reklama, ktorá vo väčšine prípadov zabezpečuje prvý kontakt spotrebiteľa s výrobkom. Reklama má rozhodujúcu úlohu pre uvádzanie výrobku na trh....
Kľúčové slová:
MASOVO-KOMUNIKAČNÉ PROSTRIEDKY
Tlačené reklamné prostriedky
tlacena reklama
svetelna reklama
Svetelné reklamné prostriedky
Zvukové reklamné prostriedky
zvukova reklama
VPLYV REKLAMY
Reklama
Zdroje:
- Jon Steel : Reklama, Brno, Computer Press, r. 2003, 256 s.
- Heinz Schwable: Praktická reklama, Praha, Grada r. 1994, 153 s.
- Peter Mihók: Reklama v trhovej ekonomike, Bratislava, Slovenská obchodná a priemyselná komora, 1995, 104 s.
- Ján Zeman: Ve spárech reklamy, Praha, Grada, rč. 1994, 85 s.