Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 033   projektov
0 nových

Popis reklamnej kampane značky Dove

«»
Prípona
.doc
Typ
seminárna práca
Stiahnuté
25 x
Veľkosť
0,5 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
10945
Posledná úprava
19.06.2019
Zobrazené
5 231 x
Autor:
taiby
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
História Dove (biela holubica)

Predchodca dnešného výrobku Dove v období druhej svetovej vojny v USA sa pôvodne používal ako šetrný prípravok na ošetrenie popálenín u zranených pilotov a vojakov. V roku 1956 sa podarilo americkým vedcom zmienenú substanciu vylepšiť a obohatiť o ďalšie pokožke prospešné látky. Vznikol tak celkom nový kozmetický produkt, známy pod menom Dove Cream Bar (krémová tableta), ktorý bol uvedený na trh USA v roku 1957. Dove používal na reprezentáciu holuba alebo mierového holuba z úcty a na pamiatku jeho pôvodného zámeru, pre ktorý bol prvý krát vyrobený. Následne na základe úspechov sa spoločnosť Unilever rozhodla pre celosvetovú distribúciu. V súčasnosti existuje Dove odhadom v 95 % krajín na celom svete. Na náš trh bola značka Dove uvedená v roku 1995.

Kľúčové slová:

marketing

značka

reklamná kampaň

Dove

marketingová komunikácia

Unilever

distribúcia

billbordy



Obsah:
  • História značky
    Produkty Dove
    Marketingová situácia a cieľ
    Cieľová skupina
    Marketingová komunikácia
    Reklamná kampaň
    Zdroje

Zdroje: