Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 033   projektov
0 nových

Neetická reklama - etický kódex reklamy

«»
Prípona
.doc
Typ
seminárna práca
Stiahnuté
10 x
Veľkosť
0,4 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
35484
Posledná úprava
24.10.2010
Zobrazené
1 180 x
Autor:
barbora6263
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Etika v marketingu ako aj uplatnenie etického kódexu v podnikateľskej činnosti kladie základy pre korektné partnerské vzťahy, spoluprácu a kooperáciu. Na základe správne zostaveného marketingového mixu sa od manažérov očakávajú rozhodnutia, ktoré rešpektujú etické zásady, vedúce k dosiahnutiu spokojnosti zákazníkov a zároveň k úspešnosti firmy. Tieto zásady by mali platiť ako všeobecné etické štandardy, pretože etické správanie je jedným z predpokladov sily, úspešnosti a dlhodobého prežitia podniku v globálnom marketingovom prostredí. Marketingová etika sa týka predovšetkým etického zvažovania v rozhodovaní marketingových manažérov a výberu praktík, pre ktoré sú však zväčša hodnotení verejnosťou za podvodníkov, podplatiteľných ľudí, klamárov alebo špekulantov.

Kľúčové slová:

Neetická reklama



Obsah:
  • Etika v marketingu, Etika reklamy, Neetická reklama 


Zdroje:
  • • HANULÁKOVÁ, Eva: Podnikateľská etika. Bratislava: EUROUNION, 1997. 114 s. ISBN 80-85568-79-9
  • • POLÁKOVÁ, Eva: Mediálne kompetencie. Trnava: FMK UCM Trnava, 2007. 137 s. ISBN 978-80-89220-65-6