Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

44 295   projektov
5 nových

Marketingový manažment a marketingový plán (aplikácia na spoločnosť BMW Group)

«»
Prípona
.doc
Typ
seminárna práca
Stiahnuté
15 x
Veľkosť
0,2 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
41494
Posledná úprava
03.02.2013
Zobrazené
507 x
Autor:
pipacs
Facebook icon
Detaily projektu
Popis:
V mojej seminárnej práci som si vybrala spoločnosť BMW Group, lebo má výrazné zastúpenie na slovenskom trhu a patrí medzi najväčších výrobcov automobilov s najväčším exportom. Pre túto spoločnosť som sa rozhodla aj preto, lebo značka BMW pre mňa a myslím, že aj pre mnohých ostatných spotrebiteľov znamená spojenie troch výrazov:
1. luxus
2. elegancia
3. pohodlie, komfort

V súčasnosti využívam produkty tejto spoločnosti a som veľmi spokojná s výrobkom a kompletnými službami firmy BMW Group. Poďme sa pozrieť bližšie na odvetvie v ktorom táto firma pôsobí...

Kľúčové slová:

marketing

manažment

marketingový plán

analýza SWOT

BMW Group



Obsah:
  • 1. Úvod str. 1
    2. Obsah str. 2
    3. Jadro
    - Zdôvodnenie môjho výberu pre spoločnosť BMW Group str. 3
    - Analýza automobilového priemyslu str. 3
    - Analýza spoločnosti str. 3,4,5
    - História spoločnosti str. 6,7
    - Marketingový manažment a marketingové plánovanie str. 8
    - Marketingový plán str. 8
    • prehľad návrhov plánu str. 9
    • súčasná marketingová situácia /údaje o trhu na ktorý sa spoločnosť chce zamerať, údaje o konkurencii, makro prostredie, údaje o produktoch pomocou ktorých si firma presadí vedúce postavenie v automobilovom priemysle/ str. 9,10
    • analýza SWOT str. 10,11
    • ciele spoločnosti str. 11
    • marketingová stratégia – vykonávacie programy – marketingové taktiky str. 11
    • komunikácia, komunikačný mix, reklama str. 12
    • prehľad plánovaných ziskov a strát – aké zisky firma očakáva str. 13
    - Boston Consulting Group str. 13
    • rozdelenie produktov podľa matice Boston Consulting Group str. 13
    • krátka charakteristika produktov na základe matice str. 14
    4. Záver
    - Budúcnosť spoločnosti BMW Group str. 15
    - Záverečné odporúčania pre spoločnosť /o čo rozšíriť, čo zlepšiť/ str. 15
    5. Zoznam použitej literatúry str. 16