Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 032   projektov
0 nových

Marketing - Marketingový plán firmy

«»
Prípona
.doc
Typ
seminárna práca
Stiahnuté
21 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
18950
Posledná úprava
08.02.2009
Zobrazené
1 704 x
Autor:
nelly
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Firma ODEVA sa zaoberá hlavne navrhovaním, výrobou a predajom dámskej a pánskej konfekcie.
Zostavenie marketingového plánu
Dodávať zákazníkovi prvotriedne výrobky za porovnateľnú cenu s konkurenciou a vytvárať si dobré meno na trhu. Vybudovať stabilnú firmu, ktorá bude schopná v danom období splatiť úver.
 v nasledujúcich 5 rokoch by treba upevniť pozíciu na trhu a dostať meno firmy do povedomia cieľovej skupiny. Snaha bude o rozšírení firmy.
 boj s konkurenciou musí byť vedená aj za cenu zvýšených nákladov napr. do reklamy.
 pre perspektívu budúcnosti firmy bude najlepšie nájsť si veľkého a stáleho odberateľa, ktorý zaistí stabilnú výrobu.
 vytvoriť silný pracovný tím
 po investičných nákladoch stabilizovať cashflow a vytvárať zisk

Kľúčové slová:

SWOT analýza

zostavenie marketingového plánu

Marketingový plán