Manažment informačných systémov
		
      
            
       
      
            
       «»
      
            
      
      «»
     
		
				
						
								| Prípona .doc
 | Typ seminárna práca
 | Stiahnuté 16 x
 | 
						
								| Veľkosť 0,1 MB
 | Jazyk slovenský
 | ID projektu 12154
 | 
						
								| Posledná úprava 26.09.2019
 | Zobrazené 1 835 x
 | Autor: -
 | 
						
								|  Zdieľaj na Facebooku | 
						
								| Detaily projektu | 
		
		
 
		
		
		
		Popis:
		Organizácia, ktorá je predmetom skúmania a hodnotenia z pohľadu manažérskeho rozhodovania je organizácia pôsobiaca v sektore služieb a distribúcie športových potrieb a značkového oblečenia. Táto spoločnosť je zameraná na vyššiu cieľovú skupinu s vysokou kúpyschopnosťou. Doposiaľ táto spoločnosť pôsobila na trhu bez vplyvu konkurencie a nemala potrebu uskutočňovania protikonkurenčných opatrení. Tento rok však na trh vstúpili postupne dve nové konkurenčné prevádzky zamerané na ponuku toho istého sortimentu a služieb pre tú istú cieľovú skupinu. Spoločnosť má konkurenčnú výhodu v tom, že pôsobí na trhu už takmer 4 roky, má vybudovaná svoju klientelu, zákaznícky program a je známa svojimi kvalitnými službami, dobrým sortimentom a kvalitnými pracovnými silami. Cieľom manažéra prevádzky je skvalitniť ešte viac doterajšie kvalitné služby a pristúpiť ku krokom smerujúcim k odlíšeniu od konkurencie. Cieľom je neustále napredovanie spoločnosti a uskutočňovanie preventívnych krokov a sledovanie situácie na trhu.
		
        
    
    Kľúčové slová:
		
		  		  dataflow diagram
		  		  Ganttov diagram
		  		  manažérske rozhodovanie
		  		  kúpyschopnosť
		  		  konkurencia
		  		  zákaznícky program
		  		  pracovné sily
		  		  manažment
		  		  informačné systémy
		  		
		
				
		
		Obsah:
		
				- 1. Východisková situácia -3-
 2. Identifikácia problému -3-
 3. Postup rozhodovania -4-
 4. Prijaté rozhodnutie -5-
 5. Dataflow diagram -7-
 6. Ganttov diagram -8-
 
 
 
 
 
  O súboroch cookie na tejto stránke
  Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.