Popis:
Organizácia, ktorá je predmetom skúmania a hodnotenia z pohľadu manažérskeho rozhodovania je organizácia pôsobiaca v sektore služieb a distribúcie športových potrieb a značkového oblečenia. Táto spoločnosť je zameraná na vyššiu cieľovú skupinu s vysokou kúpyschopnosťou. Doposiaľ táto spoločnosť pôsobila na trhu bez vplyvu konkurencie a nemala potrebu uskutočňovania protikonkurenčných opatrení. Tento rok však na trh vstúpili postupne dve nové konkurenčné prevádzky zamerané na ponuku toho istého sortimentu a služieb pre tú istú cieľovú skupinu. Spoločnosť má konkurenčnú výhodu v tom, že pôsobí na trhu už takmer 4 roky, má vybudovaná svoju klientelu, zákaznícky program a je známa svojimi kvalitnými službami, dobrým sortimentom a kvalitnými pracovnými silami. Cieľom manažéra prevádzky je skvalitniť ešte viac doterajšie kvalitné služby a pristúpiť ku krokom smerujúcim k odlíšeniu od konkurencie. Cieľom je neustále napredovanie spoločnosti a uskutočňovanie preventívnych krokov a sledovanie situácie na trhu.
Kľúčové slová:
dataflow diagram
Ganttov diagram
manažérske rozhodovanie
kúpyschopnosť
konkurencia
zákaznícky program
pracovné sily
manažment
informačné systémy
Obsah:
- 1. Východisková situácia -3-
2. Identifikácia problému -3-
3. Postup rozhodovania -4-
4. Prijaté rozhodnutie -5-
5. Dataflow diagram -7-
6. Ganttov diagram -8-