Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 033   projektov
0 nových

Distribučná politika v marketingu

«»
Prípona
.doc
Typ
seminárna práca
Stiahnuté
6 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
24178
Posledná úprava
18.05.2009
Zobrazené
2 259 x
Autor:
sweety2
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Firmy ju zriedka zaisťujú samostatne. Sú väčšinou súčasťou distribučného reťazca alebo distribučnej cesty. Úspech konkrétnej firmy závisí nielen na tom, ako dobre funguje, ale taktiež na tom, aký kvalitný je celý distribučný reťazec v porovnaní s konkurenciou.
Rozhodnutie o distribučných systémoch patrí medzi najdôležitejšie a je vykonávané so všetkými ostatnými marketingovými rozhodnutiami. Cenová politika firmy závisí na tom, či využíva obchody s hromadným predajom alebo značkový reťazec luxusných predajní. Rozhodnutie týkajúce sa predajných medzičlánkov a reklamy závisí na tom, koľko presvedčovaní, školení, motivácie a podpory maloobchodníci potrebujú. To, či firma vyvinie alebo získa určitý nový výrobok, môže závisieť na tom, ako dobre tento výrobok zapadá do možnosti členov distribučného systému.
Firmy často venujú svojím distribučným cestám malú pozornosť, čo má niekedy závažne negatívne dopady na ich podnikanie. Niektoré z nich však vytvorili vynachádzavé distribučné systémy, vďaka nim získali konkurenčnú výhodu. Rozhodnutie o distribučných cestách často zahrňuje dlhodobé záväzky voči iným subjektom

Kľúčové slová:

Distribučná politika

distribučná cesta

distribučný systém

logistika