Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

44 544   projektov
0 nových

Tvorba integrovanej marketingovej komunikácie pre vybraný podnik

«»
Prípona
.docx
Typ
semestrálna práca
Stiahnuté
4 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
46280
Posledná úprava
23.11.2015
Zobrazené
592 x
Autor:
klaudia.zbratislavy
Facebook icon
Detaily projektu
Popis:
Partners Group SK ako subjekt pozornosti seminárnej práce sa od svojho vzniku v roku 2007 špecializuje na poskytovanie finančných služieb s cieľom poskytnúť službu komplexného finančného plánovania svetovej úrovne. Prostredníctvom služby spoločnosti môžu aj bežní klienti využívať profesionálne privátne finančné služby.

Spoločnosť Partners Group SK v spolupráci s poprednými finančnými spoločnosťami vyvíja exkluzívne finančné produkty. Ich výraznou konkurenčnou výhodou sú nižšie poplatky a väčšia pridaná hodnota pre klienta. Spoločnosť verí v kvalitu. Je presvedčená, že trvalý rast a rozvoj sa dá dosiahnuť iba neustálou inováciou, preto neustále sleduje trendy a prináša na trh nové revolučné produkty.
Dôkazom prínosu služieb spoločnosti pre klientov sú výsledky prieskumu spokojnosti, ktorý si spoločnosť objednala u renomovanej prieskumnej spoločnosti AC Nielsen. 95 % spokojných klientov potvrdilo svoju dôveru v spoločnosť.

Filozofia spoločnosti je postavená na otvorenosti a transparentnosti voči klientom, spolupracovníkom a finančným partnerom. Hodnoty, ktoré si definovala v etickom kódexe, sa stali základom pre každodenné pôsobenie na finančnom trhu.

Kľúčové slová:

stratégia

marketing

skutočnosť

vnímanie

konkurencia

motto



Obsah:
  • Zoznam skratiek 3
    Zoznam termínov 3
    1 Definícia problému 4
    1.1 Kľúčové údaje 4
    1.2 Marketingový problém, ktorý môže komunikácia vyriešiť 5
    2 tvorivá stratégia 5
    2.1 Aká je služba? 5
    2.1.1 Skutočnosť 5
    2.1.2 Vnímanie 5
    2.2 Potenciál služby 7
    2.3 Konkurencia 9
    2.4 Prínosom konkurencie je možnosť pomôcť. 9
    2.5 Najsilnejšia stránka Partnersgroup SK 10
    2.6 Základné motto pre cieľový trh 10
    2.7 Tón/ladenie komunikácie 10
    2.8 Konkretizácia cieľov komunikácie 10
    2.8.1 Najdôležitejší moment 10
    2.8.2 Riešenie 10
    3 Zoznam odkazov 12