Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 034   projektov
0 nových

Stratégia penziónu Stoh - semestrálny projekt z predmetu Strategický manažment (prípadová štúdia)

«»
Prípona
.doc
Typ
semestrálna práca
Stiahnuté
19 x
Veľkosť
0,3 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
14245
Posledná úprava
03.08.2022
Zobrazené
4 680 x
Autor:
-
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Úvod

V tomto semestrálnom projekte sa pokúsim vytvoriť stratégiu podniku vstupujúceho na trh. Podnikať budem v oblasti ubytovacích služieb, konkrétne, stratégiu venujem výstavbe a následnej prevádzke penziónu. Mojim cieľom je vytvoriť stratégiu, ktorá sa bude dať implementovať. Penzión sa bude stavať v centre obce Zázrivá, kde má jeden so spoločníkov pozemok. V stratégii na začiatku určím ciele, víziu a poslanie podniku, ktoré by mali byť podložené potrebnými analýzami - externou a internou. V závere sa budem zaoberať konkrétnou stratégiou vstupu podniku na trh a následnou kontrolou implementácie. Zabúdať nesmieme ani na možné riziká implementácie, ktorým sa venujem na konci práce.

Poslanie, vízia, ciele spoločnosti

Poslanie:

Poslaním našej firmy je poskytovanie služieb v oblasti ubytovania, wellness a športu. Zameriavame sa na strednú vrstvu obyvateľstva, ktorej chceme poskytnúť maximálny komfort a kvalitu za primerané ceny. Tiež chceme prispieť k rozvoju cestovného ruchu v oblasti obce Zázrivá a jej okolí, ktorým je oblasť Malej Fatry.

Vízia:

Víziou nášho penziónu je stať sa kvalitným poskytovateľom ubytovacích a relaxačných služieb. V priebehu prvých troch rokov existencie sa chceme dostať do povedomia širokej verejnosti. Našou prioritou je patriť medzi firmy s vysokým štandardom, kvalitou, spoľahlivosťou a profesionalitou pri udržiavaní stálych, ale i pri získavaní nových zákazníkov. Chceme dosiahnuť vysokú spokojnosť zákazníkov s poskytovanými službami a byť otvorení ich požiadavkám a taktiež získať ich dôveru, aby šírili dobré meno našej spoločnosti, a aby sa k nám chceli vrátiť.
...

Kľúčové slová:

manažment

strategický manažment

podnik

podnikanie

manažment

ciele firmy

ekonomika

konkurencia

personál

marketing

SWOT analýza

hotel

penzión



Obsah:
  • Úvod -3-
    1. Základné údaje o spoločnosti -4-
    2. Poslanie, vízia, ciele spoločnosti -5-
    3. Analýza externého prostredia -6-
    3.1. Ekonomická oblasť -6-
    3.2. Demografická oblasť -6-
    3.3. Ekologické prostredie -7-
    3.4. Dodávatelia -7-
    3.5. Vedecko-technická oblasť -7-
    3.6. Politicko-legislatívna oblasť -9-
    3.7. Analýza odvetvia -10-
    3.8. Konkurencia v odvetví -10-
    3.8.1. Penzióny v okolí -10-
    3.8.2. Hotel Havrania -14-
    3.8.3. Chaty -14-
    3.9. Príležitosti v okolí -14-
    4. Analýza interného prostredia -16-
    4.1. Personál -16-
    4.2. Ekonomická situácia podniku -16-
    4.3. Marketing -17-
    5. SWOT analýza -19-
    6. Implementácia stratégie -20-
    6.1. Stratégia podniku pre vstup na trh -20-
    6.2. Implementácia a jej kontrola -20-
    6.3. Analýza rizík implementácie -21-
    Záver -23-
    Literatúra -24-

Zdroje: