Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 033   projektov
0 nových

Riadenie vzťahov so zákazníkmi – spôsoby, možnosti, prístupy v danom podniku

«»
Prípona
.rar
Typ
semestrálna práca
Stiahnuté
24 x
Veľkosť
4,7 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
28847
Posledná úprava
21.12.2009
Zobrazené
3 071 x
Autor:
lilou
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Úlohou nášho seminárneho projektu bolo popísať riadenie vzťahov so zákazníkmi, definovať spôsoby, možnosti a prístupy v danom podniku.
V prvej kapitole sme sa snažili uviesť hlavnú definíciu CRM a vysvetliť hlavné prvky CRM. Ďalej sme definovali, ako určíme kľúčového zákazníka, popísali sme interakcie so zákazníkom a zodpovedali otázky, ako motivovať vlastných pracovníkov.
V druhej kapitole sme uviedli dôležitosť zavedenia CRM, definovali CRM ako interakciu, ako výmenu pozitívnych a negatívnych podnetov, popísali prvky kvality a druhy konkurencie v CRM, určili úlohu zákazníka v CRM a stanovili sme cestu od orientácie na cieľ k orientácii na účinok CRM.
V tretej kapitole sme načrtli použitie CRM v organizácii, zodpovedali na otázku, čo prináša použite CRM, akú úlohu hrá stratégia CRM pri implementácii CRM. Uviedli sme komplexnosť ako základný predpoklad úspešnosti projektu CRM. V poslednom rade sme načrtli dôležité kroky implementácie ako je napríklad plánovanie projektu...

Kľúčové slová:

Customer Relationship Management

kľúčový zákazník

Riadenie vzťahov



Zdroje: