Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 033   projektov
0 nových

Marketingový plán zlepšenia služby vo verejnom sektore

«»
Prípona
.doc
Typ
semestrálna práca
Stiahnuté
0 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
40039
Posledná úprava
08.02.2016
Zobrazené
1 058 x
Autor:
sasha
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Zamerali sme sa na problematiku poskytovania preventívnych prehliadok a taktiež sme vypracovali SWOT analýzu, kde sme vypísali silné a slabé stránky poskytovanej služby. V závere našej analytickej časti sme vypracovali a vyhodnotili marketingový prieskum.

Nepretržitým zdokonaľovaním našej planéty a ľudstva čoraz častejšie zabúdame na svoje zdravie. Snažíme sa zlepšiť v pracovnej oblasti, vylepšiť nové technológie na ešte novšie a dokonalejšie, a pritom zabúdame na vlastné telo, zdravie. Cieľom tejto práce je poukázať nato, že návštevnosť preventívnych prehliadok v SR je podceňovaná, a práve zlepšením zdravotnej starostlivosti a prístupu k samotným pacientom môžme u ľudí dosiahnuť pravidelné absolvovanie preventívnych prehliadok. Union zdravotná poisťovňa, a.s., ako poskytovateľ zdravotného poistenia na Slovensku je modernou inštitúciou zameranou na zdravotnú starostlivosť.

Kľúčové slová:

preventívna prehliadka

SWOT analýza

marketingový plán