Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 033   projektov
0 nových

Marketingové štúdie

«»
Prípona
.doc
Typ
semestrálna práca
Stiahnuté
58 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
2357
Posledná úprava
28.10.2016
Zobrazené
7 725 x
Autor:
-
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Marketingová štúdia č.1. : Založenie firmy a jej koncepcia

Penzión Relax otvoril svoju prevádzku v roku 2002. Z malého penziónu rodinného typu sa rýchlo rozrástol na moderné ubytovacie zariadenie hotelového typu, k čomu mu výrazne dopomohla rozsiahla rekonštrukcia blízkeho termálneho kúpaliska. Je teda pomerne mladý, ale napriek tomu už dosiahol mnohé ocenenia, vďaka vysokému štandardu a poskytovaným službám - aj od odborníkov: obsadil 10. miesto v hodnotení služieb hotelov a penziónov časopisu Top Trend.
Penzión Relax sa nachádza v obci Podhájska v blízkosti vyhľadávaného termálneho kúpaliska s celoročnou prevádzkou. Termálna voda má zloženie vhodné na liečbu rôznych ochorení, predovšetkým reumatických a kožných. Prameň bol navŕtaný v roku 1973, je silne mineralizovaný, má výdatnosť 50 litrov za sekundu a pri ústí teplotu 80° Celzia. Jeho voda pochádza z treťohorného žriedla. Podložie žriedla patrí do relatívne mladej tektonickej oblasti, vďaka čomu sa zohrieva na vysokú teplotu. Termálna voda, ktorá je slaná, liečivo pôsobí na ľudí s chorobami dýchacích ciest. Vo vode sa vyskytuje aj lítium, ktoré pomáha pri liečbe dny a jodidy, ktoré stimulujú štítnu žľazu. Zlúčeniny vápnika urýchľujú liečenie zlomenín a bromidy zmierňujú bolestivé stavy. Kúpalisko navštevujú nielen obyvatelia blízkeho, či vzdialenejšieho okolia, veľmi populárne je aj u zahraničných, predovšetkým českých návštevníkov. Hlavne pre ľudí, ktorí sa v obci zdržia viac dní, prípadne týždňov, sú určené služby nášho penziónu.

Kľúčové slová:

marketingové prostredie

cena

produkt

informačný systém

nákupné správanie



Obsah:
  • Marketingová štúdia č.1:Založenie firmy a jej koncepcia
    Marketingová štúdia č.2: Marketingové prostredie
    Marketingová štúdia č. 3: Informačný systém firmy
    Marketingová štúdia č. 4: Odlišnosti nákupného správania spotrebiteľov od nákupného správania firmy.
    Marketingová štúdia č. 5: Popíšte, analyzujte a vyhodnoťte 3 úrovne produktu vašej firmy a navrhnite, čo by sa mohlo v tomto smere zlepšiť.
    Marketingová štúdia č. 6 : Aké faktory ovplyvňujú stanovenie ceny produktov Vašej firmy.

Zdroje:
  • Cibáková, Bartáková, Rózsa: Úvod do teórie marketingu, Kotler: Marketing podle Kotlera