Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 035   projektov
0 nových

Marketingový plán produktu obce

«»
Prípona
.doc
Typ
projekt
Stiahnuté
13 x
Veľkosť
0,2 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
37156
Posledná úprava
09.04.2011
Zobrazené
2 305 x
Autor:
77alessandro
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Realizácia produktu obce „Futbalový turnaj o pohár starostu obce“ vychádza zo situačnej analýzy prostredia, ktorá pozostáva predovšetkým zo segmentácie zákazníkov, analýzy vonkajšieho a vnútorného prostredia, analýzy trhu a konkurencie a SWOT analýzy. Na základe týchto analýz boli určené krátkodobé a dlhodobé marketingové ciele, ktoré sa majú realizovať z finančných zdrojov obce i zdrojov podnikateľských subjektov. Zo spomenutých finančných zdrojov sa budú financovať všetky náklady spojené s uskutočnením produktu obce, vrátane nákladov určených na propagáciu samotného podujatia.

Kľúčové slová:

marketing

obec

marketingový plán

analýza obce



Obsah:
  • 1. Úvod
    1.1 Stanovenie účelu marketingového plánu
    1.2 Profil mesta
    1.3 Zaangažovanie zainteresovaných /realizačný tím/
    2. Zhrnutie
    3. Situačný analýza
    3.1 poslanie mesta
    3.2 analýza produktu mesta
    3.3 analýza potrieb a očakávania cieľových skupín /segmentácia zákazníkov/
    3.4 analýza vonkajšieho a vnútorného prostredia
    3.5 analýza trhu a konkurencie
    3.6 SWOT analýza
    4. Marketingové ciele
    5. Popis stratégie /produkt, cena, propagácia, dostupnosť/
    6. Plány činností
    7. Spôsob hodnotenia marketingového plánu
    8. Nepredvídané okolnosti
    9. Použitá literatúra

Zdroje:
  • PHSR obce Klasov
  • Mestská a obecná štatistika, Štatistický úrad SR, 2010